Felborítja a magyar piacot a Temu új konkurenciája?

Felborítja a magyar piacot a Temu új konkurenciája?

Nemrég egy olyan új webshop-óriás jelent meg a magyar piacon, amely a legnagyobb európai hátterű online piactér, ahol az aktív vásárlók száma a teljes régióban meghaladta a 20 milliót. Az Allegro Lengyelországból indult, ám már most több mint 5 millió felhasználója van Lengyelországon kívül. A magyar piacra lépés alaposan felboríthatja az itthoni kereskedelmet is.
Rájöttek, hogyan győzhetik le a Temut és a Sheint?

Rájöttek, hogyan győzhetik le a Temut és a Sheint?

Az Amazon saját pályáján próbálja megverni két óriási kínai kihívóját a Temut és a Sheint. Bevezet egy olyan értékesítési modellt, ami majdnem teljesen lemásolja a két versenytárs módszerét. A hangsúly éppen annyira van a hasonlóságon, mint a különbségen. És persze ez a lépés feladja a leckét az amerikai politikusoknak is.
Ezt nem gondoltuk volna: még segít is a hazai webshopoknak a Temu

Ezt nem gondoltuk volna: még segít is a hazai webshopoknak a Temu

Minden ötödik itthon bankkártyával fizetett forintot az interneten költünk el, egy-egy fizetés során az átlagos kosárérték 45 százalékkal magasabb, mint a fizikai bankkártyás fizetéskor – hívja fel a figyelmet Gergely Péter. A BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője szerint az ultraolcsó ázsiai webshopnak is köszönhető, hogy a neten elköltött pénzek egyre nagyobb része hazai kereskedőket gazdagít.
Átvette a hazai e-piac vezetését a Temu: 130 milliárd forinttól esik el a magyar gazdaság

Átvette a hazai e-piac vezetését a Temu: 130 milliárd forinttól esik el a magyar gazdaság

A média és a marketing piacgazdaságának alakulásáról beszélt Madar Norbert, a piackutatással és digitális stratégiai tanácsadással foglalkozó GKID vezető tanácsadója a 25. Internet Hungary konferencián, Siófokon, október 1-jén. A szakember többek között kifejtette, hogy a digitális kereskedelmi piacon hogyan mosódnak össze a médiatartalmak és a különböző marketing fogások.
Újabb jel mutatja, hogy a Temu a hazai online kereskedelem sírját ássa

Újabb jel mutatja, hogy a Temu a hazai online kereskedelem sírját ássa

Miközben Magyarországon már minden 4. bankkártyával fizetett forintot online kereskedőnél fizetünk, aggodalomra ad okot, hogy az ázsiai globális piacterek, kiemelten a Temu előretörése miatt a hagyományos kereskedésekben gyorsabban nőtt a kártyás fizetések aránya, mint a hazai webshopokban – hívja fel a figyelmet Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője.
1/2