Stratégia nélkül, a közösségi média is pénznyelő

Stratégia nélkül, a közösségi média is pénznyelő

A közösségi médiában nem mindig a várt eredményt kapjuk és olykor a célcsoportunkat is hibásan határozzuk meg. Sőt még azzal sem vagyunk tisztában, hogy mely közösségi oldalakat és mire is lenne érdemes használnunk - állítja Bognár Vera, a MediaCom Magyarország MBA & Digital Media Knowledge Managere.
Nyomul a digitalizáció –Interjú Somlói Zsolttal a Mindshare médiaügynökség vezetőjével (második rész)

Nyomul a digitalizáció –Interjú Somlói Zsolttal a Mindshare médiaügynökség vezetőjével (második rész)

Magyarországon továbbra is elsődleges média a televízió, de e mellé már egy digitális, például Facebook kampányt is kérnek a megrendelők. A lájkvadászatot azonban nem tartja jó megoldásnak Somlói Zsolt.
2/2