Cross-device tracking – Örüljünk vagy aggódjunk?

Cross-device tracking – Örüljünk vagy aggódjunk?

A hirdetők, de a tartalomszolgáltatók számára is makacs kihívás annak megállapítása, hogy ki kivel azonos az öt-hat online eszközt (okostelefonokat, számítógépeket, tableteket, hordható eszközöket, stb.) használó internetezők közül.
Programozott média-felület vásárlás? Tényleg hamarosan ez lesz a jövő domináns hirdetési rendszere?

Programozott média-felület vásárlás? Tényleg hamarosan ez lesz a jövő domináns hirdetési rendszere?

Barta Attila, a programozott médiafelület-vásárlással (programmatic buying) foglalkozó Cadreon ügynökség vezetője a minap indította el IAB keretein belül az RTB (real time biding) munkacsoport szervezését. Ez a programmatic – és azon keresztül a digitális médiapiac – növekedését segíti.
Mit keres a WiFi a gyermekmegőrzőben? – Interjú Kerti Attilával, a Maximize Médiaügynökség ügyvezető igazgatójával

Mit keres a WiFi a gyermekmegőrzőben? – Interjú Kerti Attilával, a Maximize Médiaügynökség ügyvezető igazgatójával

A növekvő médiazajról és a reklámadóról is elmondta a véleményét Kerti Attila a Digitalhungary.hu-nak. A Maximize ügyvezető igazgatója őszintén beszél médiaügynökségek jövőjéről, a 444.hu indulásáról és a digitális átállás irrelevanciájáról.
Optimista optimalizáció

Optimista optimalizáció

Hogyan hasznosítaná a programmatic-ot egy performance-ra szakosodott marketinges? Darázs Attila, a konverzióorientált marketingre szakosodott ADDICT Interactive vezetője szerint a programmatic buyingban van a jövő. Darázs Attila a Evolution 2015 konferencián A programmatic és a performance találkozása címmel tartott sikeres előadást.
Stratégia nélkül, a közösségi média is pénznyelő

Stratégia nélkül, a közösségi média is pénznyelő

A közösségi médiában nem mindig a várt eredményt kapjuk és olykor a célcsoportunkat is hibásan határozzuk meg. Sőt még azzal sem vagyunk tisztában, hogy mely közösségi oldalakat és mire is lenne érdemes használnunk - állítja Bognár Vera, a MediaCom Magyarország MBA & Digital Media Knowledge Managere.
1/2