A TV2 Csoport televíziós frekvenciára pályázott Lengyelországban

A TV2 Csoport televíziós frekvenciára pályázott Lengyelországban

A lengyel médiahatóság bejelentette, hogy a TV2 Csoport országos digitális földfelszíni frekvenciára pályázott a 8-as multiplexen a március 14-én kezdődött pályázaton.
Új digitális igazgatót nevezett ki a TV2 Csoport

Új digitális igazgatót nevezett ki a TV2 Csoport

A TV2 Csoport szervezeti struktúrája a médiatársaság üzleti igényeinek megfelelően fejlődik. Ennek részeként március 7-től Csikesz Erika feladatköre bővül, a TV2 Média Csoport Értékesítési és Digitális Igazgatójaként folytatja munkáját a cégcsoportnál.
Új év, új sorozatok a TV2 Csoport csatornáin

Új év, új sorozatok a TV2 Csoport csatornáin

Izgalmas új sorozatok érkeznek a TV2 Csoport csatornáira januárban. Az amerikai, török és spanyol szériák a TV2-n és az Izaura csatornán láthatók majd. Lesz köztük dráma, romantikus történet és thriller is.
Magyar Film Napja a TV2 Csoport csatornáin

Magyar Film Napja a TV2 Csoport csatornáin

Több mint harminc alkotás vetítésével ünnepli a TV2 Csoport a Magyar Film Napját. Nemcsak április 30-án, hanem egész héten, április 29-től május 5-ig a médiatársaság több csatornája is tiszteleg a magyar mozgóképgyártás előtt. Klasszikus, vagy modern, vígjáték, vagy történelmi mozi? Mindenki megtalálja a kedvére való műfajt, a legnagyobb magyar színészekkel! Ünnepeljük együtt idén is a Magyar Film Napját!
A növekedésre ítéltetett médiapiacnak ára van

A növekedésre ítéltetett médiapiacnak ára van

Kis pénz, kis piac, nagy pénz nagyobb lehetőség a hazai médiaszereplőknek hazánk médiapiacán. Vagy, így is írhatom: nagyobb bevétel, stabilabb növekedési pálya. A tőzsdén a részvények árait is az „adok-veszek” szabályozzák, nem? Lásd még a dinamikus árazás üzleti modelljeit. Egyre jönnek a külföldi streaming szolgáltatók, meg a többi globális szereplő, és nap mint nap leharapnak egy kicsikét a hazai médiapiac tortájából. Az a pénz, amit kivisznek... nos, abból nagyon kevés jön vissza a hazai médiapiacra, de dagasszák a kontinensen kívüli gazdaságokat. (Most ne mondja senki, hogy ez a kis lé ami tőlünk kimegy, az azoknak a gazdaságoknak aprópénz, mert nekünk viszont nagyon is sok.) A nézők, vagyis a médiafogyasztók meg ritkán -inkább sosem- lojálisak. Ha lesz elég pénz nagy lélegzetű műsorokra, még hosszútávon élvezheti kapcsolatát egymással a szent hármas: a nézők, a hirdetők és a tévések. Izgalmas beszélgetés Csikesz Erikával, akit gondolom senkinek nem kell bemutatnom. Jó olvasást kívánok.
1/7