Hogyan lehet hatékonyan együttműködni a különböző típusú influencerekkel az ünnepi szezon alatt az élelmiszeriparban?

Hogyan lehet hatékonyan együttműködni a különböző típusú influencerekkel az ünnepi szezon alatt az élelmiszeriparban?

Kulcsfontosságú időszak az élelmiszeripar számára.
Nano influencerek stratégiai szerepe az élelmiszeriparban

Nano influencerek stratégiai szerepe az élelmiszeriparban

A digitalizáció korában, amit a gyorsan fejlődő technológiák és a folyamatosan változó fogyasztói preferenciák uralnak, az élelmiszeripar alapvető változásokon megy keresztül. Ennek az átalakulásnak az egyik kulcseleme a közösségi média, amely nemcsak a fogyasztói véleményeket és preferenciákat formálja, hanem ezeknek a változásoknak a fő hajtóereje is. Ebben a dinamikus környezetben a hagyományos marketing módszereket fokozatosan leváltják az innovatívabb és interaktívabb megoldások. Ezen belül különleges szerepet töltenek be a nano influencerek, akik ugyan kisebb, de annál elkötelezettebb követői csoportokkal rendelkeznek, így nagyszerű potenciált rejtenek a stratégiai és rendkívül hatékony marketing eszközök sorában.
Wéber Annát nevezte ki a TERRITORY Influence brit és közép-kelet-európai régióért felelős Senior Business Development Manager pozícióra

Wéber Annát nevezte ki a TERRITORY Influence brit és közép-kelet-európai régióért felelős Senior Business Development Manager pozícióra

2024-től Wéber Anna tölti be a TERRITORY Influence, az influencer marketinggel foglalkozó ügynökség Senior Business Development Manager UK & CEE pozícióját. Anna több mint 11 év tapasztalattal rendelkezik a marketingiparban és az ügyfelek professzionális támogatásában, mostantól pedig a közép-kelet-európai régióban, valamint az Egyesült Királyságban működő márkák üzleti stratégiájának fejlesztését fogja segíteni.
Miért a micro influencerek jelentik a kozmetikai márkák sikerének kulcsát

Miért a micro influencerek jelentik a kozmetikai márkák sikerének kulcsát

Az információval telített közösségi média korában, ahol a fogyasztók gyakran szűrik a tartalmakat, a megbízható személyek - mint az influencerek - által közvetített üzenetek nagyobb eséllyel jutnak el a közönséghez. Ez a jelenség arra ösztönzi a márkákat, hogy olyan online tartalomgyártókkal működjenek együtt, akik hitelesen tudják átadni az üzeneteiket. (X)
Influencer Marketing az Élelmiszeriparban

Influencer Marketing az Élelmiszeriparban

A TERRITORY Influence frissen megjelent, „A közösségi hatás mesteri alkalmazása az élelmiszeriparban″ című útmutatója rávilágít az influencer marketing növekvő szerepére a fogyasztók vásárlási döntéseinek alakításában. A különböző adatforrások és tanulmányok elemzése kulcsfontosságú betekintést nyújt az élelmiszeripari márkák számára, amelyek olyan módszereket keresnek közönségük elérésére, amelyek lépést tartanak a korral.
1/2