Fogyasztói döntéshozatal az online térben

Fogyasztói döntéshozatal az online térben

Az e-kereskedelemben minden a fogyasztóról szól. Az ő kegyeit keresik a leárazások, neki szólnak az ajánlatok, őt célozzák a hirdetések. Az e-commerce témaköre rendkívül tág, melyen belül a reklámüzenettől az áru átvételéig rendkívül sok aspektust lehet és érdemes is vizsgálni. Éppen ez történt az Internet Hungary első napján, amikor a kereskedelmi szekcióban bemutatott kutatásában a Neticle három különböző módszer integrálásával igyekezett feltárni, hogy miként vélekednek az internetes felhasználók az online vásárlás különböző szegmenseiről.
Fogyasztói döntéshozatal az online térben

Fogyasztói döntéshozatal az online térben

Az e-kereskedelemben minden a fogyasztóról szól. Az ő kegyeit keresik a leárazások, neki szólnak az ajánlatok, őt célozzák a hirdetések. Az e-commerce témaköre rendkívül tág, melyen belül a reklámüzenettől az áru átvételéig rendkívül sok aspektust lehet és érdemes is vizsgálni. Éppen ez történt az Internet Hungary első napján, amikor a kereskedelmi szekcióban bemutatott kutatásában a Neticle három különböző módszer integrálásával igyekezett feltárni, hogy miként vélekednek az internetes felhasználók az online vásárlás különböző szegmenseiről.