Influenszerek. Mind azok vagyunk?

Influenszerek. Mind azok vagyunk?

A technológiai fejlődés és a demokratizált tartalomkészítési eszközök egyre több ember számára teszik lehetővé, hogy alkotókká, és így influenszerekké váljanak. Ezt a növekedést a fiatalabb generáció is elősegíti, de ők már a hitelességet értékelik, a személyre szabott tartalmakat és a rokonszenves influenszereket. Ennek fényében lehet, hogy lassan mind influenszerekké válunk, vagy éppen már azok is vagyunk?
Érdekeinket, értékeinket szolgáló és akadályozó algoritmusok. Internet Hungary-n tartott előadásom összefoglalója

Érdekeinket, értékeinket szolgáló és akadályozó algoritmusok. Internet Hungary-n tartott előadásom összefoglalója

Mindennapjaink részei, ott vannak a kezünkben, az asztalunkon, sőt lassan a lakásainkat és városainkat is behálózzák.
Marketing szabadúszók aranykora, avagy a marketing szakemberség lett az új coaching?

Marketing szabadúszók aranykora, avagy a marketing szakemberség lett az új coaching?

Tényleg a tízmillió coach és marketinges országában élünk? A kérdés megválaszolása nem könnyű, de Szabó Edit alaposan körbejárja a témát.
Érdekeinket, értékeinket szolgáló és akadályozó algoritmusok - Szabó Edit vendégszerzőnk írása

Érdekeinket, értékeinket szolgáló és akadályozó algoritmusok - Szabó Edit vendégszerzőnk írása

Mindennapjaink részei, ott vannak a kezünkben, az asztalunkon, sőt lassan a lakásainkat és városainkat is behálózzák.
Digital Hungary interjúcsokor - 2. rész

Digital Hungary interjúcsokor - 2. rész

Csokrokba szedtük az utóbbi hónapokban megjelent interjúkat, ha lemaradtál, most pótolhatod. Április beszélgetéseink folytatódnak.
1/2