A kultúra részeként nőhet naggyá a márka

A kultúra részeként nőhet naggyá a márka

Mérhetetlen lehetőségek előtt áll az a márka, amelyik a fizetett reklámok világa helyett a társadalmi kultúrában építi magát – derült ki Szabó Béla, a Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatójának előadásából a DigitalHungary Klubon.
Szabó Béla a European Marketer of the Year 2024 döntősei között

Szabó Béla a European Marketer of the Year 2024 döntősei között

Szabó Béla, a Magyar Telekom BrandComms Directora bejutott az európai marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation (EMC) European Marketer of the Year 2024 Díjának döntősei közé. A szakembert az EMC tagjaként a Magyar Marketing Szövetség nevezte az elismerésre.
Víziók és fantáziák 2023-ra készülve! Időben vagyunk (?) Beszélgetés Szabó Bélával!

Víziók és fantáziák 2023-ra készülve! Időben vagyunk (?) Beszélgetés Szabó Bélával!

Remek és egyúttal kényszerű alkalom, hogy most igazi, torzításmentes tükröt tartsunk saját magunk, a szakmánk és a piacunk elé. Podcastajánló!
Emberi élethelyzeteket kell megoldani a jól működő márkáknak

Emberi élethelyzeteket kell megoldani a jól működő márkáknak

A digitalizáció lehetőségeit ki kell használni a reklámok hatékonyságának növelésében, de igazán jó márkát nem az online hirdetésekkel, hanem kreatív és bátor ötletekre épülő megoldásokkal lehet építeni Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója szerint.
Szabó Béla a European Marketer of the Year 2024 döntősei között

Szabó Béla a European Marketer of the Year 2024 döntősei között

Szabó Béla, a Magyar Telekom BrandComms Directora bejutott az európai marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation (EMC) European Marketer of the Year 2024 Díjának döntősei közé. A szakembert az EMC tagjaként a Magyar Marketing Szövetség nevezte az elismerésre.
1/3