A fizetési adatokkal a digitális hirdetések is pontosabbá tehetők!

A fizetési adatokkal a digitális hirdetések is pontosabbá tehetők!

A Barion fizetési platformján keletkező adatvagyont a digitális hirdetési piacon is elérhetővé teszi a Barion Targets. Szabó Ákos hazai médiaipari és ausztriai reklámügynökségi tapasztalataira építve segíti a fintech vállalat adatmonetizációs fókuszú fejlesztését.
Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

A legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit értékesítő HOPPex programozott piactér együttműködésre lépett az Enbrite.ly online kampány- és forgalomanalitikai szolgáltatóval. Mint kiderült: nem volt kérdés az együttműködés, emellett 6-12 hónapos időtávon már komoly eredményre számítanak a szereplők.
Apokalipszis? Most?

Apokalipszis? Most?

Az egyre dominánsabb online hirdetési iparág egén a dot-com lufi 2001-es kidurranása óta összesen nem gyűlt össze ennyi fenyegető viharfelhő. Egyre többen vizionálják - joggal - a jelenleg uralkodó és az iparág elsődleges pénzügyi motorját jelentő hirdetési modell apokalipszisát.
A programmatic elmúlt 10 éve. Ki akar vele tovább menni?

A programmatic elmúlt 10 éve. Ki akar vele tovább menni?

2012 októberében mutattuk be először az Internet Hungary konferencián a programmatic hirdetési rendszereket. Kiadók, ügynökségek és hirdetők állták körbe az új hirdetési megoldást. A programmatic elmúlt 10 évét beszéltük ki, és próbáltuk meghatározni, jelenlegi helyét és jövőjét – a lehetőségekhez mérten - meghatározni.
Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

A legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit értékesítő HOPPex programozott piactér együttműködésre lépett az Enbrite.ly online kampány- és forgalomanalitikai szolgáltatóval. Mint kiderült: nem volt kérdés az együttműködés, emellett 6-12 hónapos időtávon már komoly eredményre számítanak a szereplők.
1/3