Az ügyfélcentrikus szemlélet a digitális csatornákon: egységes nézet kell!

Az ügyfélcentrikus szemlélet a digitális csatornákon: egységes nézet kell!

Offline vagy online ügyfélélmény? Erről beszélt Szabó Edit Ditte marketing szakember a Media-Digital Hungary konferencián.
A hirdetési eszköz-arzenál kezelésének művészete, azaz nyomás nélkül is nő  a pálma

A hirdetési eszköz-arzenál kezelésének művészete, azaz nyomás nélkül is nő a pálma

Szokás mondani, hogy: „nyomás alatt nő a pálma”, és nyomás az most minden szinten van. Szabó Edit cikke.
Marketing szabadúszók aranykora, avagy a marketing szakemberség lett az új coaching?

Marketing szabadúszók aranykora, avagy a marketing szakemberség lett az új coaching?

Tényleg a tízmillió coach és marketinges országában élünk? A kérdés megválaszolása nem könnyű, de Szabó Edit alaposan körbejárja a témát.