Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

A legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit értékesítő HOPPex programozott piactér együttműködésre lépett az Enbrite.ly online kampány- és forgalomanalitikai szolgáltatóval. Mint kiderült: nem volt kérdés az együttműködés, emellett 6-12 hónapos időtávon már komoly eredményre számítanak a szereplők.
Apokalipszis? Most?

Apokalipszis? Most?

Az egyre dominánsabb online hirdetési iparág egén a dot-com lufi 2001-es kidurranása óta összesen nem gyűlt össze ennyi fenyegető viharfelhő. Egyre többen vizionálják - joggal - a jelenleg uralkodó és az iparág elsődleges pénzügyi motorját jelentő hirdetési modell apokalipszisát.
A BuzzFeed megfogta az Isten lábát, de Martin Sorrellét bizonyosan, és az kb. ugyanaz

A BuzzFeed megfogta az Isten lábát

A BuzzFeed-ről mindenkinek megvan a véleménye, aki valamennyire járatos az online médiában
Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

A legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit értékesítő HOPPex programozott piactér együttműködésre lépett az Enbrite.ly online kampány- és forgalomanalitikai szolgáltatóval. Mint kiderült: nem volt kérdés az együttműködés, emellett 6-12 hónapos időtávon már komoly eredményre számítanak a szereplők.
Cross-device tracking – Örüljünk vagy aggódjunk?

Cross-device tracking – Örüljünk vagy aggódjunk?

A hirdetők, de a tartalomszolgáltatók számára is makacs kihívás annak megállapítása, hogy ki kivel azonos az öt-hat online eszközt (okostelefonokat, számítógépeket, tableteket, hordható eszközöket, stb.) használó internetezők közül.
1/2