Generációk közti pábeszédre ösztönöz a hatodik Starbucks Kávéköltők irodalmi pályázat

Generációk közti pábeszédre ösztönöz a hatodik Starbucks Kávéköltők irodalmi pályázat

Idén hatodik alkalommal kerül kiírásra a Starbucks Kávéköltők pályázat, ebből az alkalomból pedig a kávézólánc egy Spotify listával is készül, amelyen a korábbi összes döntős versét meg lehet hallgatni. A Starbucks Magyarország versíró versenyének 2024-es témája „Generációk egymás közt”, amellyel egy aktuális és gyakorlatilag mindenkit érintő társadalmi ügyre, az eltérő gondolkodású generációk kapcsolatára hívja fel a figyelmet. Jelentkezni 2024. február 22. és március 24. között lehet. A pályázat során a Starbucks harmadik alkalommal működik együtt a Fiatal Írók Szövetségével (FISZ), akik a nyertes számára részvételi lehetőséget biztosítanak nyári táborukban.
Kreatív kampánnyal hirdeti költőpályázatát a Starbucks

Kreatív kampánnyal hirdeti költőpályázatát a Starbucks

A 2019-es indulás óta közel félezer lelkes, kezdő irodalmár jelentkezett a Starbucks Kávéköltők pályázatára, amelynek célja a nagymúltú magyar kávéházi kultúra és az irodalom viszonyának tovább erősítése. Az idén ötödik alkalommal meghirdetett pályázatot a kávézólánc különleges kampánnyal támogatja, amely már többszázezer érdeklődőhöz jutott el. Az erőteljes online jelenlét mellett a kávézókban limitált kiadású újsággal, hirdetőtáblákkal, valamint versekkel ellátott pohármatricákkal hívja fel a figyelmet a költőpályázatra a márka.
Első magyarországi autós kávézójának megnyitójára készül a Starbucks

Első magyarországi autós kávézójának megnyitójára készül a Starbucks

A Magyarországon az Amrest által üzemeltett Starbucks december közepén nyitja meg a hazai piacon az első drive-thru kávézóját Vecsésen, amelyben egyesíti a kényelmes, gyors és egyben magas színvonalú útközbeni kávézást. Az új üzlet elhelyezkedésének köszönhetően a reptérről vagy a reptérre tartó utasok is pillanatokon belül élvezhetik a magával ragadó Starbucksélményt.
Már a Nike és a Starbucks is online sorozatokat forgat - Media Hungary

Már a Nike és a Starbucks is online sorozatokat forgat - Media Hungary

A fiatalokat az online világ már teljesen behálózta. A sorozatokat ők most már főleg a neten nézik. Érdekesség, hogy kifejezetten Instagramra készült szériák is vannak, amiknél az epizódok mindössze 7 másodpercesek! – derült ki a Media Hungary konferencia második napján.