Megjelentek a virtuális influenszerek, de vajon veszélyeztetik-e a valódiakat?

Megjelentek a virtuális influenszerek, de vajon veszélyeztetik-e a valódiakat?

Ázsiában már hódítanak, Európát még nem vették be a virtuális influenszerek - de ez csak idő kérdése. Jelenthetnek-e veszélyt a hús-vér társaikra nézve, vagy inkább a piac bővülését hozhatják magukkal? Farkas Dániel, a Star Network Influencer Ügynökség szakértője beszélt a témáról az idei Internet Hungary konferencián.
Mosollyal indította az évet a HD Marketing és a Star Network

Mosollyal indította az évet a HD Marketing és a Star Network

Rendhagyó módon évindító ügyfélpartyval kezdte a 2020-as évet a közös tulajdonú HD marketing és a Star Network influencer ügynökség.
Kína magyar fiatalok százezreire terjesztette ki befolyását

Kína magyar fiatalok százezreire terjesztette ki befolyását

A TikTok az Instagram babérjaira tör! Karvalics Attila, az ArvaliCom vezetőjének becslése szerint itthon minimum félmillióan töltötték le az appot.
Influencer kisokos: szakmai blog mindarról, amit eddig nem mertél megkérdezni

Influencer kisokos: szakmai blog mindarról, amit eddig nem mertél megkérdezni

A Star Network megalkotta az Influencer kisokos nevű szakmai blogot, amely olyan edukatív tartalmakat közöl, ami nemcsak influencereknek, hanem márkáknak is nagy segítséget nyújt. Az Influencer kisokos egy útmutató, segédanyag és ötletbazár.
Kína magyar fiatalok százezreire terjesztette ki befolyását

Kína magyar fiatalok százezreire terjesztette ki befolyását

A TikTok az Instagram babérjaira tör! Karvalics Attila, az ArvaliCom vezetőjének becslése szerint itthon minimum félmillióan töltötték le az appot.
1/2