Díjat nyert a VALMAR #challenge

Díjat nyert a VALMAR #challenge

Tavaly ősszel látott napvilágot a #stabiloszinesszavak kihívás a TikTokon, amellyel kéz a kézben megszületett a VALMAR egyik legújabb dala, a Színvak, amely azóta is az elsők között szerepel a tartalommegosztó oldalakon. A zenei duó és a STABILO írószergyártó kampányát a napokban szakmai díjjal jutalmazták.
Felrobbantotta a TikTokot a VALMAR duó

Felrobbantotta a TikTokot a VALMAR duó

A nemrégiben megjelent, Színvak című VALMAR-sláger egyik napról a másikra berobbant a köztudatba, alig 5 nap leforgása alatt 1 milliós nézettséget ért el a legnépszerűbb videómegosztó portálon, és jelenleg is a második legfelkapottabb zeneszám, 4,7 milliós megtekintéssel. Emellett a #stabiloszinesszavak challenge közel 900 ezer embert ért el, és 600 videót töltöttek fel a felhasználók.
Generációs kihívások a marketingben

Generációs kihívások a marketingben

A Z generáció ingerküszöbét egyre nehezebb feladat átütni, főleg a digitális térben. A naponta változó digitális platformok és szokások mellett nem elegendő a hagyományos marketingeszközök használata, a trendeket nekünk kell alkotnunk. A Lounge Group által készített esettanulmányból kiderül, hogy milyen módszereket és eszközöket érdemes ma használni arra, hogy a fiatalokat aktivizálni tudjuk és kialakítsunk egyfajta engagementet velük.