A személyre szabott tömegkommunikációé a jövő – interjú Szántó Péterrel

A személyre szabott tömegkommunikációé a jövő – interjú Szántó Péterrel

Néhány év múlva a Facebook nomen est omen egy névkönyv lesz, a szolgáltatók pedig az itt elért adataink alapján személyre szabott szolgáltatáscsomagokat kínálnak majd – mondja Szántó Péter a SpringTab alapítója és vezetője.
A személyre szabott tömegkommunikációé a jövő – interjú Szántó Péterrel

A személyre szabott tömegkommunikációé a jövő – interjú Szántó Péterrel

Néhány év múlva a Facebook nomen est omen egy névkönyv lesz, a szolgáltatók pedig az itt elért adataink alapján személyre szabott szolgáltatáscsomagokat kínálnak majd – mondja Szántó Péter a SpringTab alapítója és vezetője.
Facebook, Google, Apple – fizetünk nekik! - interjú Szántó Péterrel

Facebook, Google, Apple – fizetünk nekik! - interjú Szántó Péterrel

A jövőben a CNN fog fizetni a Facebooknak azért, hogy hírei eljussanak mind szélesebb közönséghez. Első körben talán nem direktben, de azáltal mindenképp, hogy le kell mondania hirdetési bevételeinek egy tetemes részéről – véli Szántó Péter, az online konverzió hatékonyságát növelni hivatott SpingTab alapítója, aki a retargetingről is beszél interjúnkban.
A személyre szabott tömegkommunikációé a jövő – interjú Szántó Péterrel

A személyre szabott tömegkommunikációé a jövő – interjú Szántó Péterrel

Néhány év múlva a Facebook nomen est omen egy névkönyv lesz, a szolgáltatók pedig az itt elért adataink alapján személyre szabott szolgáltatáscsomagokat kínálnak majd – mondja Szántó Péter a SpringTab alapítója és vezetője.
Facebook, Google, Apple – fizetünk nekik! - interjú Szántó Péterrel

Facebook, Google, Apple – fizetünk nekik! - interjú Szántó Péterrel

A jövőben a CNN fog fizetni a Facebooknak azért, hogy hírei eljussanak mind szélesebb közönséghez. Első körben talán nem direktben, de azáltal mindenképp, hogy le kell mondania hirdetési bevételeinek egy tetemes részéről – véli Szántó Péter, az online konverzió hatékonyságát növelni hivatott SpingTab alapítója, aki a retargetingről is beszél interjúnkban.