Harc a „kattintó robotok” ellen – interjú Sopov Istvánnal

Harc a „kattintó robotok” ellen – interjú Sopov Istvánnal

Mivel az internetes hirdetések egyre több helyen és egyre kevésbé ellenőrizhetően jelennek meg, a piaci szereplők a hirdetések teljesítményéről igyekeznek minél átfogóbb képet kapni. Emiatt ma már a viewability is egyre forróbb témává válik – véli Sopov István az Adaptive Media ügyvezető igazgatója.
Harc a „kattintó robotok” ellen – interjú Sopov Istvánnal

Harc a „kattintó robotok” ellen – interjú Sopov Istvánnal

Mivel az internetes hirdetések egyre több helyen és egyre kevésbé ellenőrizhetően jelennek meg, a piaci szereplők a hirdetések teljesítményéről igyekeznek minél átfogóbb képet kapni. Emiatt ma már a viewability is egyre forróbb témává válik – véli Sopov István az Adaptive Media ügyvezető igazgatója.