A tévé él, és élni fog! - interjú Somlói Zsolttal

A tévé él, és élni fog! - interjú Somlói Zsolttal

A reklámpiac átalakulásának az integrált ügynökségek lehetnek a nyertesei Somlói Zsolt, a Mindshare médiaügynökség ügyvezetője szerint. A digitalizáció és az automatizálás egy összetettebb tudást és felkészülést vár el a marketing és reklám területen dolgozóktól, ami még inkább egymásra utalja a megrendelőket és az ügynökségeket.
Hogyan készül fel a magyar médiapiac a reklámértékesítés átalakulására?

Hogyan készül fel a magyar médiapiac a reklámértékesítés átalakulására?

Olyan nemzetközi trendek, mint a programozott reklám (programmatic trading) alakítják át a hazai piacot is, a változásokra azonban érdemes mind a hirdetőknek és ügynökségeknek, mind a médiatulajdonosoknak időben felkészülni. A gyors alkalmazkodás kulcskérdés az egyre inkább globalizálódó versenyben – véli Balatoni Emese, a Central Médiacsoport Digitális Szolgáltatások részlegének értékesítési vezetője.
A Programmatic Buying osztrák szemmel

A Programmatic Buying osztrák szemmel

“Akármilyen hatékonynak is tűnik a Programmatic Buying a médiavásárlók szemszögéből, rossz kreatívokon nem képes javítani.”, írja George Nimeh, az osztrák Kurier médiavállalat digitális vezetője a werbeplanung.at reklámszakmai kiadványban.
A tévé él, és élni fog! - interjú Somlói Zsolttal

A tévé él, és élni fog! - interjú Somlói Zsolttal

A reklámpiac átalakulásának az integrált ügynökségek lehetnek a nyertesei Somlói Zsolt, a Mindshare médiaügynökség ügyvezetője szerint. A digitalizáció és az automatizálás egy összetettebb tudást és felkészülést vár el a marketing és reklám területen dolgozóktól, ami még inkább egymásra utalja a megrendelőket és az ügynökségeket.
Hogyan készül fel a magyar médiapiac a reklámértékesítés átalakulására?

Hogyan készül fel a magyar médiapiac a reklámértékesítés átalakulására?

Olyan nemzetközi trendek, mint a programozott reklám (programmatic trading) alakítják át a hazai piacot is, a változásokra azonban érdemes mind a hirdetőknek és ügynökségeknek, mind a médiatulajdonosoknak időben felkészülni. A gyors alkalmazkodás kulcskérdés az egyre inkább globalizálódó versenyben – véli Balatoni Emese, a Central Médiacsoport Digitális Szolgáltatások részlegének értékesítési vezetője.
1/2