Trend, biznisz, életérzés: itt a sneaker őrület, megmutatjuk, mi van mögötte

Trend, biznisz, életérzés: itt a sneaker őrület, megmutatjuk, mi van mögötte

Manapság már cseppet sem számít idegennek a sneakerhead kifejezés, hiszen egyre jobban bővül a rajongói tábor, egyre népszerűbb a trend, miszerint „jó cipőt venni, méghozzá jó sokat”. Meg persze jó sokért, merthogy egyáltalán nem olcsók ezek a lépők. Hogyan válik valaki cipő rajongóvá, gyűjtővé, mik a legfontosabb tanácsok a sajátunk ápolását tekintve, érdemes-e megvenni valamilyen cipőt befektetés gyanánt – ezekre a kérdésekre mind választ kapunk az L20 legújabb adásában.
Trunk Tomi: John Lennonnal értek egyet

Trunk Tomi: John Lennonnal értek egyet

Egyik nagyszülője suszter, a másik nyelvész volt. Trunk Tomi, blogger nevén Dablty, pedig 14 évesen véleményvezér, ha cipőmárkákról van szó. Három nyelven ad elő új generációs márkák brandépítéséről, végzett DJ, és a legnagyobb sí reménységek között tartják számon. Könyvét az idei Internet Hungary-n mutatja be.
Trunk Tomi: John Lennonnal értek egyet

Trunk Tomi: John Lennonnal értek egyet

Egyik nagyszülője suszter, a másik nyelvész volt. Trunk Tomi, blogger nevén Dablty, pedig 14 évesen véleményvezér, ha cipőmárkákról van szó.
Trunk Tomi: John Lennonnal értek egyet

Trunk Tomi: John Lennonnal értek egyet

Egyik nagyszülője suszter, a másik nyelvész volt. Trunk Tomi, blogger nevén Dablty, pedig 14 évesen véleményvezér, ha cipőmárkákról van szó. Három nyelven ad elő új generációs márkák brandépítéséről, végzett DJ, és a legnagyobb sí reménységek között tartják számon. Könyvét az idei Internet Hungary-n mutatja be.