Nyomtatott újság startupoknak - a digitális gazdaságot is jobb kézben tartani

Nyomtatott újság startupoknak - a digitális gazdaságot is jobb kézben tartani

Interjúnkból az is kiderül, hogy a print vagy az online felület fontosabb a bevételek biztosítása szempontjából.
Nyomtatott újság startupoknak - a digitális gazdaságot is jobb kézben tartani

Nyomtatott újság startupoknak - a digitális gazdaságot is jobb kézben tartani

A szakmai kiadványok egyre nagyobb szerepet kapnak a magyar médiapiacon Simon Krisztián, a Marketing&Media és a most induló StartUP! főszerkesztője szerint. A speciális kiadványoknak meg tudják találni nem csak az olvasókat, hanem a téma iránt elkötelezett, őket megszólítani igyekvő vállalatokat és hirdetőket is. Interjúnkból az is kiderül, hogy a print vagy az online felület fontosabb a bevételek biztosítása szempontjából.
Nyomtatott újság startupoknak - a digitális gazdaságot is jobb kézben tartani

Nyomtatott újság startupoknak - a digitális gazdaságot is jobb kézben tartani

A szakmai kiadványok egyre nagyobb szerepet kapnak a magyar médiapiacon Simon Krisztián, a Marketing&Media és a most induló StartUP! főszerkesztője szerint. A speciális kiadványoknak meg tudják találni nem csak az olvasókat, hanem a téma iránt elkötelezett, őket megszólítani igyekvő vállalatokat és hirdetőket is. Interjúnkból az is kiderül, hogy a print vagy az online felület fontosabb a bevételek biztosítása szempontjából.