Hogyan alakítják át a hűségapplikációk a fogyasztói döntéseket?

Hogyan alakítják át a hűségapplikációk a fogyasztói döntéseket?

Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary legújabb kutatása rávilágít, hogy ezek az eszközök miként formálják vásárlási szokásainkat. A kutatás szerint a magyar felnőttek 87 százalékának van okostelefonja, és közülük szinte mindannyian (93%) használnak olyan applikációkat, amelyek nem a közösségi média kategóriájába sorolhatóak. Ezek közül a hűségprogramok és a kedvezményeket kínáló alkalmazások különösen népszerűek.
Járműépítő versenyre készülnek a magyar diákok

Járműépítő versenyre készülnek a magyar diákok

Hat magyar diákcsapat mérkőzik meg Európa egyik legnagyobb üzemanyag-hatékonysági versenyén. Idén először Londonban mutathatják meg a hazai mérnöktehetségek, hogy a gépeik hány kilométert tesznek meg 1 liter üzemanyaggal vagy 1 kWh energiával
A Shell és a Scuderia Ferrari megújítja innovációs együttműködését

A Shell és a Scuderia Ferrari megújítja innovációs együttműködését

A Scuderia Ferrari és a Shell folytatja a csapat V6-os turbó-hibrid hajtású egységének tökéletesítése érdekében folytatott együttműködést is.