2025. január 10. 10:11Szánj az olvasásra 4 percet!
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary legújabb kutatása rávilágít, hogy ezek az eszközök miként formálják vásárlási szokásainkat. A kutatás szerint a magyar felnőttek 87 százalékának van okostelefonja, és közülük szinte mindannyian (93%) használnak olyan applikációkat, amelyek nem a közösségi média kategóriájába sorolhatóak. Ezek közül a hűségprogramok és a kedvezményeket kínáló alkalmazások különösen népszerűek.
Marketing
2016. július 05. 10:01Szánj az olvasásra 4 percet!
Hat magyar diákcsapat mérkőzik meg Európa egyik legnagyobb üzemanyag-hatékonysági versenyén. Idén először Londonban mutathatják meg a hazai mérnöktehetségek, hogy a gépeik hány kilométert tesznek meg 1 liter üzemanyaggal vagy 1 kWh energiával
E-volution