Új típusú adományozási módszert hozott létre a Sharity

Új típusú adományozási módszert hozott létre a Sharity

Az első Sharityvel közös adománygyűjtő kampányáért kapott Marketing Diamonds díjat a Jysk. A sikerélmény pedig életre hívta a Sharitynél a Közösségi kihívást, ami egy új módja az adománygyűjtésnek: összekapcsolja a vállalatokat, a civil szervezeteket és a magánembereket. Az egyik fő innovációja a módszernek, hogy reklámvideók megtekintésével is gyűjthetnek adományt a felhasználók, majd szavazhatnak, melyik civil szervezet kapja meg azt.
Közös adománygyűjtésbe kezdett a Sharity és a SYNLAB

Közös adománygyűjtésbe kezdett a Sharity és a SYNLAB

Magyarország legnagyobb egészségügyi magánszolgáltatója, a SYNLAB Hungary Kft. is partnere lett a Sharity mobilapplikációnak, így közösen gyűjtenek adományokat a társadalmi felelősségvállalás jegyében.