Ha enni akarsz, akkor meg kell tanulnod online ételt rendelni – interjú Csertán Ákossal

Ha enni akarsz, akkor meg kell tanulnod online ételt rendelni – interjú Csertán Ákossal

A nagyobb felhasználói befogadás érdekében még nagyobb empátiával kell megtervezni a támogató szolgáltatásokat.
Akik a vírus szorításában elérik a digitálisan kevésbé érett ügyfeleiket, most maradandó innovációt hoznak létre

Akik a vírus szorításában elérik a digitálisan kevésbé érett ügyfeleiket, most maradandó innovációt hoznak létre

Kádár Anna (Experience Designer - Works.) cikke.
„A JÓ CONTENT AZ ÉRZÉKEK ÖKOSZISZTÉMÁJA” – tartalommarketingről beszélgettünk Szeszlér Vera tartalom designerrel

„A JÓ CONTENT AZ ÉRZÉKEK ÖKOSZISZTÉMÁJA” – tartalommarketingről beszélgettünk Szeszlér Vera tartalom designerrel

Amikor találkozik a tartalommarketing és a service design.
Ha enni akarsz, akkor meg kell tanulnod online ételt rendelni – interjú Csertán Ákossal

Ha enni akarsz, akkor meg kell tanulnod online ételt rendelni – interjú Csertán Ákossal

A nagyobb felhasználói befogadás érdekében még nagyobb empátiával kell megtervezni a támogató szolgáltatásokat.
A vásárlók döntései gyakran irracionálisak – interjú Káli Györggyel

A vásárlók döntései gyakran irracionálisak – interjú Káli Györggyel

Az ügyfelek mindig tudnak meglepetéseket okozni, ezért szóba kell velük állni, az egész szervezetben kultúraváltás szükséges.
2/6