Beyond Partners: az ötlet szükséges, de a valódi innovációhoz még kevés

Beyond Partners: az ötlet szükséges, de a valódi innovációhoz még kevés

Havasi Zoltánnal, a Beyond Partners társalapítójával, Director of Excellence-ével beszélgettünk a hazai vállalatok nehézségeiről.
Így kerülhető el, hogy a meeting a munka halála legyen

Így kerülhető el, hogy a meeting a munka halála legyen

A Digitális Akadémián a service design nem csak elméletben, hanem gyakorlati példával is el lett magyarázva. Eckert István demonstrálta, hogyan kell úgy csinálni a mítinget, hogy jó legyen.
Itt és most! - kialakulóban a jövő kereskedelme

Itt és most! - kialakulóban a jövő kereskedelme

Az egész folyamat alapjaiban változik meg, az információk áramlása, a döntések metodikája, az ellátási lánc. Az Ecommerce Hungary elnökének cikke.
Mikor bukhatod az ügyfeleidet?

Mikor bukhatod az ügyfeleidet?

A digitális élményplatformokba beépített webes analitikai eszközöknek köszönhetően a vásárlók legkevesebb “zaklatásával” nyerhetjük ki a legtöbb információt arról, hogy mit is akarnak az ügyfeleink.
A fogyasztók mindent azonnal akarnak és még jól is akarják érezni magukat - meg tudsz nekik felelni?

A fogyasztók mindent azonnal akarnak és még jól is akarják érezni magukat - meg tudsz nekik felelni?

Service Design, élményzaj, Digitális Akadémia.
1/3