A problémákat megoldó kapitalizmus. A design szemléletmód adaptációs lehetőségei az üzletvitelben

A problémákat megoldó kapitalizmus. A design szemléletmód adaptációs lehetőségei az üzletvitelben

A tanulmány a design szemléletmód adaptációs lehetőségeit vizsgálja az üzletvitelben.
„Meg kell értenünk, mit akar az ügyfél és ez alapján újratervezni a folyamatainkat” – interjú Káli György kommunikációs szakemberrel

„Meg kell értenünk, mit akar az ügyfél és ez alapján újratervezni a folyamatainkat” – interjú Káli György kommunikációs szakemberrel

A service design egyesek szerint lufi, mások szerint elengedhetetlen ahhoz, hogy egy vállalat jól működjön.
Az etikusan tervezett adatstratégiával mindenki jól jár

Az etikusan tervezett adatstratégiával mindenki jól jár

A jobb szolgáltatások és a még teljesebb élmények megtervezéséhez az ügyfélmegértés magasabb szintjére van szükség, ebben pedig az adatoknak és az automatizációnak jelentős szerepe van. Tóth Tímea Mónikát, a Mito Next – adatvezérelt marketingért és automatizációért felelős üzletágának üzleti tanácsadóját kérdeztük.
Egyre több vállalat alkalmazza a service design-t, de még sok növekedési lehetőség van a területen

Egyre több vállalat alkalmazza a service design-t, de még sok növekedési lehetőség van a területen

A Service Design Day (SDD) konferencián mutatták be az NRC és az SDD kutatásának eredményét.
Az etikusan tervezett adatstratégiával mindenki jól jár

Az etikusan tervezett adatstratégiával mindenki jól jár

A jobb szolgáltatások és a még teljesebb élmények megtervezéséhez az ügyfélmegértés magasabb szintjére van szükség, ebben pedig az adatoknak és az automatizációnak jelentős szerepe van. Tóth Tímea Mónikát, a Mito Next – adatvezérelt marketingért és automatizációért felelős üzletágának üzleti tanácsadóját kérdeztük.
1/6