Mit eszik, vásárol és néz a Karanténember?

Mit eszik, vásárol és néz a Karanténember?

34 millió netes említést elemezve a SentiOne kutatócsapata megalkotta és profilozta a Homo Quarantenicust.
Social Index: íme a márkák és termékek rangsora

Social Index: íme a márkák és termékek rangsora

A SentiOne elemzői ránéztek a dolgokra.
Zente közösségi média alapú adománygyűjtésének tanulságai - hogyan gyűlt össze a 700 millió forint?

Zente közösségi média alapú adománygyűjtésének tanulságai - hogyan gyűlt össze a 700 millió forint?

Mutatjuk.
Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 2. rész

Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 2. rész

Farkas Anikó a SentiOne magyar csapatának kommunikációs specialistája újra elrántja a leplet a titkos folyamatokról.
A koronavírusnál is gyorsabban terjed a dezinformáció

A koronavírusnál is gyorsabban terjed a dezinformáció

A Political Capital az álhírportálok koronavírussal kapcsolatos narratíváit a SentiOne nevű social listening program segítségével térképezte fel.
1/2