Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 2. rész

Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 2. rész

Farkas Anikó a SentiOne magyar csapatának kommunikációs specialistája újra elrántja a leplet a titkos folyamatokról.
Zente közösségi média alapú adománygyűjtésének tanulságai - hogyan gyűlt össze a 700 millió forint?

Zente közösségi média alapú adománygyűjtésének tanulságai - hogyan gyűlt össze a 700 millió forint?

Mutatjuk.
Kasza Tibi uralja a Gyakorikérdések.hu-t is

Kasza Tibi uralja a Gyakorikérdések.hu-t is

A SentiOne „lehallgatta” a gyakran blődségekkel asszociált, de hihetetlenül népszerű Q&A portált. Kiderült, hogy pezseg a szakmaiság is, sőt világmárkáról is ítéletet hirdetnek.
A koronavírusnál is gyorsabban terjed a dezinformáció

A koronavírusnál is gyorsabban terjed a dezinformáció

A Political Capital az álhírportálok koronavírussal kapcsolatos narratíváit a SentiOne nevű social listening program segítségével térképezte fel.
Digitalizált figyelem: így neveld a márkádat a neten

Digitalizált figyelem: így neveld a márkádat a neten

A SentiOne nemzetközi közösségi médiafigyelő cégcsoport PR és kommunikációs vezetőjével, Vida Eszterrel beszélgettünk.
1/2