Magyarok a Black Friday-en - Melyik online áruház volt beszédtéma?

Magyarok a Black Friday-en - Melyik online áruház volt beszédtéma?

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai legnagyobb forgalmú webshopokról szóló kapcsolódó tartalmakat, a kutatásból kiderült, a hazai netezők 66 százalékban az eMAG-ról beszéltek, így ők nyerték meg az online áruházak népszerűségi versenyét az idei vásárlási rohamban.
Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 2. rész

Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 2. rész

Farkas Anikó a SentiOne magyar csapatának kommunikációs specialistája újra elrántja a leplet a titkos folyamatokról.
A koronavírusnál is gyorsabban terjed a dezinformáció

A koronavírusnál is gyorsabban terjed a dezinformáció

A Political Capital az álhírportálok koronavírussal kapcsolatos narratíváit a SentiOne nevű social listening program segítségével térképezte fel.
Mit eszik, vásárol és néz a Karanténember?

Mit eszik, vásárol és néz a Karanténember?

34 millió netes említést elemezve a SentiOne kutatócsapata megalkotta és profilozta a Homo Quarantenicust.
Social Index: íme a márkák és termékek rangsora

Social Index: íme a márkák és termékek rangsora

A SentiOne elemzői ránéztek a dolgokra.
1/2