2021. december 01. 17:14Szánj az olvasásra 2 percet!
Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai legnagyobb forgalmú webshopokról szóló kapcsolódó tartalmakat, a kutatásból kiderült, a hazai netezők 66 százalékban az eMAG-ról beszéltek, így ők nyerték meg az online áruházak népszerűségi versenyét az idei vásárlási rohamban.
E-kereskedelem
2020. július 10. 07:06Farkas AnikóSzánj az olvasásra 2 percet!
Farkas Anikó a SentiOne magyar csapatának kommunikációs specialistája újra elrántja a leplet a titkos folyamatokról.
Marketing
2020. március 16. 16:55Szánj az olvasásra 10 percet!
A Political Capital az álhírportálok koronavírussal kapcsolatos narratíváit a SentiOne nevű social listening program segítségével térképezte fel.
Kultúra