Egyre jobban függ a média a globálisoktól, akik így nehezebbé teszik számukra a fenntartható működést.

Egyre jobban függ a média a globálisoktól, akik így nehezebbé teszik számukra a fenntartható működést.

Az Internet Hungary fórumbeszélgetésén a hazai média számára hatékony taktikákról és a legújabb uniós szabályoktól várható hatásokról beszélgettek médiavállalati vezetők.
A hazai kiadóvállalatok összefogva tudják csak a globálisokkal felvenni a versenyt

A hazai kiadóvállalatok összefogva tudják csak a globálisokkal felvenni a versenyt

Amikor egyre inkább regionális központokban döntenek a reklámköltésekről, akkor a kiadóktól még nagyobb eséllyel a globálisok felé mozdulhatnak a reklámköltések. A lehetőség azonban adott az ezt ellensúlyozó jobb hazai adatgyűjtésre – mondta el Kékesi Zsuzsa, a Ringier digitális stratégiai igazgatója.
Sajtódíjat indít a Siemens

Sajtódíjat indít a Siemens

Újraindítja médiadíját a Siemens, amellyel a technológia területén kimagasló minőségű munkát végző újságírókat és tartalomkészítőket kívánja elismerni. A Siemens Media Award 2023 regionális sajtópályázatra Közép- és Kelet-Európa hét országában (Ausztria, Horvátország, Magyarország, Lengyelország, Szerbia, Szlovákia és Szlovénia) nevezhetnek újságírók, valamint a közösségi média- és más felületek tartalomkészítői is.
Az infláció lesz a hazai reklámárazás megmentője?

Az infláció lesz a hazai reklámárazás megmentője?

A szilánkosodó reklámpiacon a tévék tömegelérési szerepe továbbra is fontos. A növekvő költségeik reklámdíjakban elérhető elismeréséről értekeztek az Internet Hungary konferencián hazai médiapaci vállalatvezetők.
Nyomasztó a globális platformok túlsúlya a tartalomiparban és a reklámpiacon

Nyomasztó a globális platformok túlsúlya a tartalomiparban és a reklámpiacon

A hagyományos platformoktól évről évre növekvő piaci részesedést hódítanak el a sokszínű magyar online tartalomipar és médiapiac szereplői, ugyanakkor egyre nagyobb kihívásokkal kell szembesülniük a globális platformok nyomasztó média- és reklámpiaci súlya miatt – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) nemrégiben megjelent Médiapiaci Jelentéséből.
1/5