Ötéves digitális átalakítási program elindításáról állapodott meg a Diageo az SAP-val és az IBM-mel

Ötéves digitális átalakítási program elindításáról állapodott meg a Diageo az SAP-val és az IBM-mel

Informatikai környezetének teljes korszerűsítésére indított programot a világhírű italmárkák gyártásáról és forgalmazásáról ismert Diageo. A többek közt a Guinness, a Smirnoff és a Johnnie Walker márkákat birtokló Diageo a folyamatainak újratervezését és fejlesztését célozza meg, mind a 180 országra kiterjedően, ahol a vállalat működik. A vállalat eddigi legnagyobb és legátfogóbb stratégiai projektjének kivitelezésére az SAP és az IBM fogtak össze.
A mesterséges intelligencia korának üzleti megoldásait mutatta be az SAP Orlandoba

A mesterséges intelligencia korának üzleti megoldásait mutatta be az SAP Orlandoba

Az egyik legnagyobb figyelemmel kísért éves konferenciáján, az orlandói SAP Sapphire keretében mutatta be legújabb és legfontosabb innovációit az üzleti szoftverek piacvezető vállalata. A cég ígérete szerint ezekkel a fejlesztésekkel és az ezek kiteljesedéséhez kapcsolódó együttműködésekkel a vállalati ügyfelek olyan eszközrendszert kapnak a kezükbe, amivel a hirtelen megváltozott, ugyanakkor még bizonytalan jövőnek magabiztosan vághatnak neki. A bejelentések között szerepelt az üzleti megoldásokba épített, felelős mesterséges intelligencia, a vállalati externáliák méréséhez szükséges karbonlábnyom-könyvelési rendszer, valamint az ellátási lánc tűrőképességét és rugalmasságát erősítő iparág-specifikus hálózati megoldások. Ezekkel a fejlesztésekkel az SAP ügyfelei a felhőben tovább fejleszthetik üzleti modelljeiket, a működésük középpontjába tudják állítani a fenntarthatóságot, és növelhetik az agilitásukat, hogy a folyamatosan változó gazdasági környezetben is sikeresek lehessenek.
A vásárlói élmény jövőjét formálja bemutatótermével és szoftveres megoldásaival az SAP

A vásárlói élmény jövőjét formálja bemutatótermével és szoftveres megoldásaival az SAP

Virtuális próbafülke, személyre szabott parfümautomata és mesterséges intelligenciával támogatott vásárlási asszisztensek – mindez nem egy sci-fi, hanem a valóság. Az SAP új bemutatóterme New Yorkban életre kelti a kereskedelem jövőjét, ahol a fizikai márkaboltok a vevők adatait felhasználva személyre szabott élményt kínálnak egy egyedi termékhez, amely máshol nem elérhető. Az S.Fashion Experience Lab-ban bárki felfedezheti, hogyan segít az SAP a kereskedőknek optimalizálni üzleteiket és kapcsolódni vevőikhez egy elsődlegesen digitális világban. A profit és az ügyfélelégedettség növelése, az egyedi ügyfélélmény megalkotása érdekében a világ egyik vezető ékszer- és kiegészítő márkája, a Swarovski is az SAP megoldásait választotta – a RISE with SAP platformot fogja használni értékesítési rendszerének felhőalapú megújításához.
Akadálymentesítette a Coldplay karbonlábcsökkentő turnéapplikációját az SAP

Akadálymentesítette a Coldplay karbonlábcsökkentő turnéapplikációját az SAP

Egy születése óta vak Coldplay-rajongó segített az SAP-nak abban, hogy a látássérültek számára is elérhetővé tegye a környezettudatos Music Of The Spheres World Tour alkalmazást. A cég tavaly fejlesztette ki az applikációt a brit zenekar számára, mivel mindkét társaság mélyen elkötelezett a fenntarthatóság iránt. Idén arra vállalkoztak, hogy akadálymentesítik az appot, így még többen használhatják azt, és járulhatnak hozzá a Coldplay-turné karbonlábnyomának csökkentéséhez.
Online kereskedők figyelem: ha pénzt kértek visszaküldéskor, a legjobb fogyasztót jó eséllyel elvesztitek

Online kereskedők figyelem: ha pénzt kértek visszaküldéskor, a legjobb fogyasztót jó eséllyel elvesztitek

Akár kedvenc márkájukat is készek elhagyni a vásárlók, ha fizetniük kell a rendelt termék visszaküldéséért – állapítja meg az SAP Emarsys legújabb kutatása. A kereskedők hosszú távon jobban járnak, ha megszüntetik a vásárlók elé gördített akadályokat, különben elvesztik leghűségesebb vevőiket. A tapasztalatok szerint, aki erre odafigyel, nem feltétlenül kell több visszáru megbízást kezeljen, viszont sokat tesz a vásárlói lojalitás megőrzéséért. Az SAP Emarsys felmérése a magyar piac számára is fontos tanulságokkal szolgálhat.
3/17