A klasszikus online hirdetési piac újabb csapása?

A klasszikus online hirdetési piac újabb csapása?

Sokan a mai napig nem találtak fogást a globálisok okozta elszívó hatásra, és máris itt az újabb megoldandó feladat. Az AI adta lehetőségek sokkal komolyabb hatást hozhatnak, nem csak a sokak által taglalt munkahelyekre, hanem bizony a felhasználói szokásokra. Ez pedig újabb, és talán még komolyabb kihívás elé állíthatja a digitális világ szereplőit.
Az Online mostohagyerek - Sólyom Balázs vendégszerzőnk cikke

Az Online mostohagyerek - Sólyom Balázs vendégszerzőnk cikke

Sokan úgy gondolják, hogy online minden mérhető, vagy hogy online minden és mindenki targetálható.
Sólyom Balázs a Trendency-nél folytatja

Sólyom Balázs a Trendency-nél folytatja

Sólyom Balázs április elsején igazolt a több technológiai platformon komplex rendszereket és alkalmazásokat fejlesztő Trendency Online Zrt-hez, ahol a feladata lesz felépíteni és vezetni az újonnan alapult Data Science és analitikai üzletágat.
Hogyan foghatod meg az offline adatokat az online számára?

Hogyan foghatod meg az offline adatokat az online számára?

2021.10.13-i Internet Hungary Data szekcióban tartott előadásom kivonata – a prezentációm csak képeket és címsorokat tartalmazott.
Mi lesz veled, digitália – szerintem, szerintünk

Mi lesz veled, digitália – szerintem, szerintünk

Kétségtelen, hogy a mostani helyzet nagyon sok lehetőséget és fejlődést tartogat a digitális terület számára.
1/4