Mi lesz veled, digitália – szerintem, szerintünk

Mi lesz veled, digitália – szerintem, szerintünk

Kétségtelen, hogy a mostani helyzet nagyon sok lehetőséget és fejlődést tartogat a digitális terület számára.
Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - első rész

Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - első rész

Sólyom Balázs tanulmánya.
Love me, tender - szerintem, szerinte

Love me, tender - szerintem, szerinte

Sólyom Balázs és Joanelli Tamás részletesen kifejti, hogy mit is jelent manapság a tenderezés, milyen szempontok érvényesülnek.
3rd party süti - az adat nem vész el csak átalakul - szerintem, szerintünk

3rd party süti - az adat nem vész el csak átalakul - szerintem, szerintünk

Remarketing/retargeting és perszonalizáció - veszélyben?
Hol húzodik a CRO határa - szerintem, szerintünk...

Hol húzodik a CRO határa - szerintem, szerintünk...

A CRO nem éppen a legkönnyebben megragadható és elmesélhető történet a digitális területen, a konverziós ráta optimalizálása viszont elemi érdek. Definíciók, tévhitek és néhány jó tanács. Sólyom Balázs cikke.
1/3