Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - első rész

Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - első rész

Sólyom Balázs tanulmánya.
Love me, tender - szerintem, szerinte

Love me, tender - szerintem, szerinte

Sólyom Balázs és Joanelli Tamás részletesen kifejti, hogy mit is jelent manapság a tenderezés, milyen szempontok érvényesülnek.
Nem csak a webshopok privilégiuma a konverzió – szerintem, szerintünk

Nem csak a webshopok privilégiuma a konverzió – szerintem, szerintünk

Sólyom Balázs teszi helyre a dolgokat Tóth Nóra, Szigetvári József és Lunczner Ádám támogatásával. Kötelező jellegű olvasmány!
Hol húzodik a CRO határa - szerintem, szerintünk...

Hol húzodik a CRO határa - szerintem, szerintünk...

A CRO nem éppen a legkönnyebben megragadható és elmesélhető történet a digitális területen, a konverziós ráta optimalizálása viszont elemi érdek. Definíciók, tévhitek és néhány jó tanács. Sólyom Balázs cikke.
Ó, ió, ció... Digitális transzformáció – szerintem, szerintünk

Ó, ió, ció... Digitális transzformáció – szerintem, szerintünk

Sólyom Balázs Grosz Judit, Fazekas László és Bánki Attila segítségével ad választ a hogyanokra és miértekre.
1/3