Csökken a különbség a desktop és a mobil között – interjú Rusvai Richárddal

Csökken a különbség a desktop és a mobil között – interjú Rusvai Richárddal

Ha kivesszük a Google-t és a, Facebook-ot, akkor a magyarországi digitális bevételek nem fejlődtek olyan nagy arányban, mint amennyire a Google és Facebook fejlődött – mondja a CM Sales digitális vezetője, aki szerint a mobilfelületek egyre értékesebbek.
Mekkora lehet egy banner!? - interjú Rusvai Richárddal

Mekkora lehet egy banner!? - interjú Rusvai Richárddal

Az új technológiák terjedése ismét szükségessé tette a kreatívok standardizálását a hazai piacon. A munka kapcsán Rusvai Richárddal, az IAB Hungary munkacsoport vezetőjével beszélgettünk arról, hogy mi minden lehet és kellene egységesebben kezelni.
Mekkora lehet egy banner!? - interjú Rusvai Richárddal

Mekkora lehet egy banner!? - interjú Rusvai Richárddal

Az új technológiák terjedése ismét szükségessé tette a kreatívok standardizálását a hazai piacon. A munka kapcsán Rusvai Richárddal, az IAB Hungary munkacsoport vezetőjével beszélgettünk arról, hogy mi minden lehet és kellene egységesebben kezelni.