Retail média: az adatgyűjtés korából az algoritmusok korszakáig

Retail média: az adatgyűjtés korából az algoritmusok korszakáig

Mostani adásunkban két beszélgetőtársat is köszönthetek: Vízkeleti Ildikót, az Auchan marketing igazgatóját és Szabó Ákost, a bécsi Stúdió Binar online reklámügynökség alapítóját és a Barion cég big data üzletágának tanácsadója. Kettőjüket a sokéves marketing tapasztalatuk, a szakmai tudásuk, és a retail média aktív alkalmazása miatt invitáltam meg erre a közös interjúra.
Ne a cekker legyen a nők attribútuma -  Podcast ajánló

Ne a cekker legyen a nők attribútuma - Podcast ajánló

Ezúttal Kemény Dáviddal, a KIFLI.hu Retail Media sales vezetőjével beszélgetek a retail média gyakorlatáról. Erre is elmondható, hogy nincs új a nap alatt, hiszen hasonló műfajjal a kőboltokban találkozhattunk már korábban is. vagy mégis? Jó hallgatódzást kívánok.
A dzsungelharcban a legjobb fegyver  a tanulás - Beszélgetés Gesztesi Gáborral - Podcast ajánló

A dzsungelharcban a legjobb fegyver a tanulás - Beszélgetés Gesztesi Gáborral - Podcast ajánló

Mostani adásunkban többek közt arról kérdeztem Gesztesi Gábort, a Diego marketingigazgatóját, hogy miért mondható, hogy a retail mindennapos dzsungelharc. Miként lehet a mesterséges intelligencia óriási kínálatából a leghasznosabbakat kiválasztani? De górcső alá vettük, boncolgattuk a vásárlók dinamikusan változó hangulatától a mesterséges intelligencia korlátjáig majd mindent. Jó hallgatódzást kívánok
Mikor törhetne ki a vergődésből a kiskereskedelmi forgalom?

Mikor törhetne ki a vergődésből a kiskereskedelmi forgalom?

Az elmúlt évben is helyben járt a magyar kiskereskedelmi forgalom. Az uniós trendek szerint sem várhatjuk, hogy egyhamar sebességet váltana a hazai piac.
E-kereskedelem az eszkimók és a fókák viszonylatában. Podcast ajánló

E-kereskedelem az eszkimók és a fókák viszonylatában. Podcast ajánló

Mostani beszélgetőpartnerem Szabó László, a Growww Digital társtulajdonosa és társalapítója, aki digitális marketingesként elkötelezett tevékenységet folytat a magyar e-kereskedelem fejlesztéséért és a hazai digitális sikertörténetek támogatásáért. Volna mit tenni.
1/4