Retail Media Munkacsoportot indított az IAB Hungary

Retail Media Munkacsoportot indított az IAB Hungary

Újabb munkacsoport alakult az IAB Hungary kötelékében, amelynek célja, hogy az online kiskereskedelmi médiában érdekelt piaci szereplők között egységes, produktív kommunikáció indulhasson a területhez köthető információgyűjtéssel, kutatással, edukációval, sztenderdizálással és ajánlásokkal kapcsolatban.
A Netflix mellett, most az Amazon harap bele televíziók piacába?

A Netflix mellett, most az Amazon harap bele televíziók piacába?

Óriási növekedés előtt áll a ″retail media″ piaca már Európában is. Magyarországon még alig látni ennek jeleit, de minél előbb érdemes felkészülni!
Kiegészíti, vagy leváltja a hagyományos médiát a retail média előretörése?

Kiegészíti, vagy leváltja a hagyományos médiát a retail média előretörése?

Amazon nélkül is tör előre Magyarországon is a retail média. A lehetséges hatásokról, a hirdetők és a kereskedők lehetőségeiről és kihívásairól Kiss Ágotával, az ACG social média & content igazgatójával beszélgettünk.