Karácsonyi jócselekedet békítette ki Bodrogi Gyulát és Szilágyi Tibort

Karácsonyi jócselekedet békítette ki Bodrogi Gyulát és Szilágyi Tibort

A színészlegendák a Vodafone reklámfilmjének kedvéért alakítottak rivalizáló játékboltosokat.
A telefonunk nem hallgat le minket, a helyzet sokkal ijesztőbb

A telefonunk nem hallgat le minket, a helyzet sokkal ijesztőbb

Városi körökben elterjedt az a nézet, hogy a mobiltelefonunk szereti a mézet. A méz alatt saját személyes adatainkat értve, amelyeket mobiltelefonunk és böngészőink gyűjtenek rólunk. Ám a mobilunk alapvetően nem azért gyűjti az adatokat, hogy eladjon neked dolgokat. Főleg nem a beszélgetéseinket hallgatja le, mint ahogy az városi legendaként terjed. Valójában sokkal rosszabb a helyzet. - írja az Index.
Disney100 - Elindult az ünnepi kampány - Kívánság film

Disney100 - Elindult az ünnepi kampány - Kívánság film

A Disney a mai napon elindítja a „Teljesüljön Minden Kívánságod″ című ünnepi kampányát, amely a kívánságok erejére összpontosít a vállalat 100. évfordulójának évében. A kampány részét képezi az „Ünnepi kívánság″ című élőszereplős ünnepi videó, amelyet a Walt Disney Animation Studios hamarosan megjelenő, Kívánság című filmje ihletett, és amely több mint 50 országban kerül bemutatásra.
Globálisan 4,6 százalékkal bővülhet jövőre a reklámpiac

Globálisan 4,6 százalékkal bővülhet jövőre a reklámpiac

A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 752,8 milliárd dollárt, ami 4,6 százalékos bővülést jelent az előző évi 719,8 milliárd dollárral szemben – áll a dentsu globális kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által közzétett, a világ közel 60 országára kiterjedő előrejelzésében. A hazai reklámpiac növekedési üteme akár a duplája is lehet a világátlagnak.
Hazaérni csak oda lehet, ahol megértenek

Hazaérni csak oda lehet, ahol megértenek

Egymás megértését, az odafigyelés fontosságát, a szeretet és az empátia jelentőségét hangosítja ki a Telekom idei karácsonyi kampánya, melynek központi eleme egy nemzetközi alkotói koprodukcióban elkészült reklámfilm. Karácsonykor a szeretteink társaságára vágyunk, akikhez akkor igazán jó megérkezni, ha tudjuk, hogy körükben valódi figyelmet kapunk. A Telekom a kampány kísérőzenéjeként némi humorral fűszerezve újraértelmezte az „Ó szép fenyő” kezdetű népszerű karácsonyi dalt.
3/58