Az MRSZ kérte a kormányt, fontolja meg a reklámadó felfüggesztésének meghosszabbítását

Az MRSZ kérte a kormányt, fontolja meg a reklámadó felfüggesztésének meghosszabbítását

A Magyar Reklámszövetség a reklám- és médiaipar képviseletében azzal a kéréssel fordult Magyarország kormányához, hogy a kabinet hosszabbítsa meg a reklámadó 2023. január 1-jéig tartó felfüggesztését a kialakult gazdasági válságra tekintettel. A Reklámszövetség elnöke, Gulyás János a miniszterelnök kabinetfőnökével, Rogán Antallal folytatott megbeszélései során azt a választ kapta, hogy a kabinet megfontolja a reklámadó felfüggesztési időszakának kiterjesztését.
2015-ös reklámév: problémákkal sújtott növekedés – interjú Urbán Zsolttal

2015-ös reklámév: problémákkal sújtott növekedés – interjú Urbán Zsolttal

A tavalyi, eseményekben bővelkedő médiapiaci év után remélhetőleg idén már nyugodtabb időszak következik. A piaci trendekről Urbán Zsolttal, a Magyar Reklámszövetség elnökével beszélgettünk.
2015-ös reklámév: problémákkal sújtott növekedés – interjú Urbán Zsolttal

2015-ös reklámév: problémákkal sújtott növekedés – interjú Urbán Zsolttal

A tavalyi, eseményekben bővelkedő médiapiaci év után remélhetőleg idén már nyugodtabb időszak következik. A piaci trendekről Urbán Zsolttal, a Magyar Reklámszövetség elnökével beszélgettünk.
Nemzetközi tehetségkutató verseny indul a PR-szakmában

Nemzetközi tehetségkutató verseny indul a PR-szakmában

Az ICCO nemzetközi kommunikációs tanácsadó szervezet új, globális versenyt indít 35 év alatti PR-szakemberek számára, amelynek magyarországi selejtező
2015-ös reklámév: problémákkal sújtott növekedés – interjú Urbán Zsolttal

2015-ös reklámév: problémákkal sújtott növekedés – interjú Urbán Zsolttal

A tavalyi, eseményekben bővelkedő médiapiaci év után remélhetőleg idén már nyugodtabb időszak következik. A piaci trendekről Urbán Zsolttal, a Magyar Reklámszövetség elnökével beszélgettünk.