A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei továbbra is fenntartják álláspontjukat: a reklámadó káros a teljes magyar gazdaságra és visszavezetését nem támogatják

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei továbbra is fenntartják álláspontjukat: a reklámadó káros a teljes magyar gazdaságra és visszavezetését nem támogatják

A reklámipar a gazdaság multiplikátoraként bizonyítottan a gazdaságot erősíti.
A reklámadónak nincs helye a magyar gazdaságban

A reklámadónak nincs helye a magyar gazdaságban

Izgalmas 2015-re számíthat a médiaszakma. Miközben a reklámköltés nem nő ugrásszerűen, a piac átrendeződése folytatódik. A Nemzeti Kommunikációs Ügynökség megkezdi munkáját, s a reklámadó ügyében is hamarosan döntenek. Interjú Urbán Zsolttal a Magyar Reklámszövetség elnökével.
7,5 százalékos lesz a reklámadó

7,5 százalékos lesz a reklámadó

Módosította a parlament a reklámadóról szóló törvényt kedden, ennek értelmében 7,5 százalék lesz a kulcs a második félévben a reklámadó-fizetésre kötelezetteknek.