Vágynak a reklámokban az újdonságra a magyar fogyasztók!

Vágynak a reklámokban az újdonságra a magyar fogyasztók!

A Magyar Telekom az IAB Az év videóhirdetése pályázat második helyét elnyerő reklámfilmje kapcsán Sebesta Dóra Judittal, a vállalat stratégiai média szakértőjével arról beszélgettünk, milyen újszerű videós hirdetések működnek jól a hazai fogyasztóknál.
Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Mi marad a média- és reklámiparból, ha a globálisoknál költik a multik a reklámforrásaikat?
Olcsó-e a magyar tévés reklám?

Olcsó-e a magyar tévés reklám?

Kis pénzből kis foci – az alacsony hazai vásárlóerő miatt kevés jut reklámra is. A magas hazai tévénézési idők miatt azonban lenne tere az áremelésnek.
Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Mi marad a média- és reklámiparból, ha a globálisoknál költik a multik a reklámforrásaikat?
Olcsó-e a magyar tévés reklám?

Olcsó-e a magyar tévés reklám?

Kis pénzből kis foci – az alacsony hazai vásárlóerő miatt kevés jut reklámra is. A magas hazai tévénézési idők miatt azonban lenne tere az áremelésnek.
2/58