Már biztos: jön a reklámos Netflix!

Már biztos: jön a reklámos Netflix!

200 ezerrel csökkent az előfizetők száma a Netflixnél az idei első negyedévben, és a cég arra számít, hogy további kétmilliót veszítenek a második negyedévben.
Egy átlagos európai felhasználó adatait naponta 376-szor osztják meg reklámcégek egymás között

Egy átlagos európai felhasználó adatait naponta 376-szor osztják meg reklámcégek egymás között

Az Ír Állampolgári Jogi Tanács (Irish Council for Civil Liberties, ICCL) szerint ez a szám napi 747-re emelkedik az USA-felhasználóknál.
Jön a Netflix reklámos előfizetése!

Jön a Netflix reklámos előfizetése!

Mintegy 200 ezer előfizetővel lett kevesebb előfizetője a Netflix streamingszolgáltatónak az idei első negyedévben, és arra számítanak, hogy további kétmilliót veszítenek a második negyedévben.
A környezetre is figyelni kell a reklámpiaci szereplőknek

A környezetre is figyelni kell a reklámpiaci szereplőknek

A magyarországi reklámiparnak a környezetvédelemre és a fenntarthatóságra is figyelnie kell a reklámok készítésénél, ezt segíti elő a három szakmai szövetség által elindított Green Pledge kezdeményezés, amely a jó gyakorlatok elismerésére szolgál – hangzott el sajtótájékoztatón kedden Budapesten.
Kockázatvállalás és újdonságok nélkül nem lehet a reklám sikeres

Kockázatvállalás és újdonságok nélkül nem lehet a reklám sikeres

Interjú Novák Péterrel.
1/46