2024. március 18. 08:07Szánj az olvasásra 3 percet!
A Call to Action projekt célja, hogy több aktivitáson (pl. felmérés, pályázat) keresztül bemutassa a legjobb TCR gyakorlatokat és ezáltal a reklámok társadalom egészére gyakorolt jótékony hatását demonstrálja. Az első fázisban a Magyar Reklámszövetség és a Sharity Impact a társadalmi célú ügyek publikálásának fontosságát, mértékét és hatását a Score Group kutatóintézet segítségével egy, a legnagyobb hirdetők reklámszakmai vezetői és az ügynökségek, médiavállalatok döntéshozói körében elindított felmérés keretében vizsgálja. A felmérés a hirdetők társadalmi célú vagy támogatói tevékenységét vagy a (márkák) gazdasági reklámjaiban megjelenő, közvéleményt pozitív módon formáló társadalmi célú információkat közlő hirdetéseit, valamint a jótékonysági (charity) aktivitásaikat és azok kommunikációját veszi górcső alá.
Média
2021. szeptember 01. 10:02Szánj az olvasásra 2 percet!
Az ICCO nemzetközi kommunikációs tanácsadó szervezet új, globális versenyt indít 35 év alatti PR-szakemberek számára, amelynek magyarországi selejtező
Marketing