Újraválasztotta elnökét az IAB Hungary

Újraválasztotta elnökét az IAB Hungary

Sopov István körül az elnökség megújult.
Az alibi reklám semmit nem ér, jó kreatív vezet csak sikerre

Az alibi reklám semmit nem ér, jó kreatív vezet csak sikerre

Az individualista fogyasztókat egyre nehezebb elérni, és csak a valóban innovatív üzenetekkel lehet érdemi hatást elérni Weiler Péter szerint.
Ismeretlen világ felé tartunk, a gondolkodó embereké a jövő

Ismeretlen világ felé tartunk, a gondolkodó embereké a jövő

Nem csupán az online marketing és kereskedelem, a vállalati filozófia, hanem a dolgozó ember szerepe is gyökeres változás előtt áll.
„A reklámszakmának minden területen segítenie kell!” – interjú Bujdosó Biankával

„A reklámszakmának minden területen segítenie kell!” – interjú Bujdosó Biankával

Bujdosó Bianka az ACG Reklámügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója a reklámozók felelősségéről is beszélt!
A közérthető és hiteles információt a hirdetők és az olvasók is keresik

A közérthető és hiteles információt a hirdetők és az olvasók is keresik

Papp Gábor hirdetőként és print kiadóként is látja a hirdetési piac lehetőségeit és nehézségeit.
2/30