Most kell lecsapni a szexi magyar gamerekre

Most kell lecsapni a szexi magyar gamerekre

A Media Hungaryn terítékre került ez a 425 ezres hűséges tömeg.
Elektronikai termékek kiskereskedelme: a tv reklám a leghatásosabb

Elektronikai termékek kiskereskedelme: a tv reklám a leghatásosabb

Atmedia kutatás: a tévé reklámhatékonysága ebben a szektorban is megmutatkozik.
Szórakozva lehet nyerő üzletet építeni? Csak ha kemény munka van mögötte!

Szórakozva lehet nyerő üzletet építeni? Csak ha kemény munka van mögötte!

A globális verseny egyre több területen jön házhoz, a kihívások elől kitérni nem lehet. Media Hungary: tematikus ajánlónk!
Félelem és reszketés Programmaticában

Félelem és reszketés Programmaticában

Aki a programmatic reklám világában él, az állandó fenyegetettségben tengeti nyomorúságos napjait. Szabó Ákos cikke.
„A magyar podcastforradalom java még hátravan”

„A magyar podcastforradalom java még hátravan”

Miért zabálják az emberek az újszerű netes hanganyagokat? Kele János és Tóth Szabolcs Töhötöm „podcaster” műsorvezetővel rágtuk át a témát.
2/34