17 ütős idézet a 2020-as Internet Hungary előadóitól

17 ütős idézet a 2020-as Internet Hungary előadóitól

Ismét feketeöves mezőny gyűlt össze a 21. Internet Hungary konferencián, ahol ezúttal online adták át a tudást egymásnak és a hallgatóságnak az előadók. 25 óra szünetmentes adás alatt megszámlálhatatlan magvas gondolat hangzott el, így ez csak egy szubjektív válogatás lehet, a teljesség igénye nélkül.
A fenntarthatóság és a vállalhatóság, mint új mozgatórugók

A fenntarthatóság és a vállalhatóság, mint új mozgatórugók

Miután a jól bevett „sex sells” mondatot egyre több vállalat vetkőzi le magáról, megpróbálhatunk újabb örökigazságot keresni a következő néhány évtizedre. Hamarosan a fenntarthatóság lesz ugyanis az új norma.
A koronavírus a reklám szerepét is megváltoztatta az emberek életében

A koronavírus a reklám szerepét is megváltoztatta az emberek életében

Az Atmedia, a multimédiás kereskedőház az Ipsos segítségével kvalitatív kutatást végzett a reklámfogyasztásról 2020. április 14-17 között.
Mi volt előbb? A tartalom vagy a reklám?

Mi volt előbb? A tartalom vagy a reklám?

Nyilván többetekben felmerült a kérdés, hogy Van-e egyáltalán reklám tartalom nélkül?
A koronavírus a reklám szerepét is megváltoztatta az emberek életében

A koronavírus a reklám szerepét is megváltoztatta az emberek életében

Az Atmedia, a multimédiás kereskedőház az Ipsos segítségével kvalitatív kutatást végzett a reklámfogyasztásról 2020. április 14-17 között.
1/37