A fenntarthatóság és a vállalhatóság, mint új mozgatórugók

A fenntarthatóság és a vállalhatóság, mint új mozgatórugók

Miután a jól bevett „sex sells” mondatot egyre több vállalat vetkőzi le magáról, megpróbálhatunk újabb örökigazságot keresni a következő néhány évtizedre. Hamarosan a fenntarthatóság lesz ugyanis az új norma.
A koronavírus a reklám szerepét is megváltoztatta az emberek életében

A koronavírus a reklám szerepét is megváltoztatta az emberek életében

Az Atmedia, a multimédiás kereskedőház az Ipsos segítségével kvalitatív kutatást végzett a reklámfogyasztásról 2020. április 14-17 között.
Egyre inkább tudomány, mint művészet a reklám

Egyre inkább tudomány, mint művészet a reklám

A digitalizáció hatására a médiaügynökségek egyre inkább adatbányász központokká válnak. Interjú Barnóth Zoltánnal.
A koronavírus a reklám szerepét is megváltoztatta az emberek életében

A koronavírus a reklám szerepét is megváltoztatta az emberek életében

Az Atmedia, a multimédiás kereskedőház az Ipsos segítségével kvalitatív kutatást végzett a reklámfogyasztásról 2020. április 14-17 között.
Elhunyt Takács Ildikó

Elhunyt Takács Ildikó

A Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata Takács Ildikót saját halottjának tekinti, temetéséről később intézkednek – közölte a család hétfőn az MTI-vel. Szakmai munkássága az elmúlt több mint 40 évben szorosan összeforrt Demján Sándor volt nagyvállalkozó vállalati, személyes arculatának kialakításával.
1/35