Félelem és reszketés Programmaticában

Félelem és reszketés Programmaticában

Aki a programmatic reklám világában él, az állandó fenyegetettségben tengeti nyomorúságos napjait. Szabó Ákos cikke.
„A magyar podcastforradalom java még hátravan”

„A magyar podcastforradalom java még hátravan”

Miért zabálják az emberek az újszerű netes hanganyagokat? Kele János és Tóth Szabolcs Töhötöm „podcaster” műsorvezetővel rágtuk át a témát.
A hazai display hirdetések tizedét már programozott rendszereken keresztül vásárolják

A hazai display hirdetések tizedét már programozott rendszereken keresztül vásárolják

Interjú Kassai Péterrel, a HOPPex programozott piactér ügyvezető igazgatójával.
Elektronikai termékek kiskereskedelme: a tv reklám a leghatásosabb

Elektronikai termékek kiskereskedelme: a tv reklám a leghatásosabb

Atmedia kutatás: a tévé reklámhatékonysága ebben a szektorban is megmutatkozik.
Szórakozva lehet nyerő üzletet építeni? Csak ha kemény munka van mögötte!

Szórakozva lehet nyerő üzletet építeni? Csak ha kemény munka van mögötte!

A globális verseny egyre több területen jön házhoz, a kihívások elől kitérni nem lehet. Media Hungary: tematikus ajánlónk!
1/32