A hazai display hirdetések tizedét már programozott rendszereken keresztül vásárolják

A hazai display hirdetések tizedét már programozott rendszereken keresztül vásárolják

Interjú Kassai Péterrel, a HOPPex programozott piactér ügyvezető igazgatójával.
Úristen! De durva a Gillette reklámja(?)

Úristen! De durva a Gillette reklámja(?)

Legalábbis vannak, akik hajították is kifele a borotvájukat.
„A reklámszakmának minden területen segítenie kell!” – interjú Bujdosó Biankával

„A reklámszakmának minden területen segítenie kell!” – interjú Bujdosó Biankával

Bujdosó Bianka az ACG Reklámügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója a reklámozók felelősségéről is beszélt!
Új szemlélettel indul a Metropolitan Egyetem marketing mesterképzése

Új szemlélettel indul a Metropolitan Egyetem marketing mesterképzése

Marketing mesterképzést (MSc) indít a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU), az ősszel induló, integrált szemléletű és gyakorlatorientált képzésre február 15-ig lehet jelentkezni. Kérdéseinkre Papp-Váry Árpád, a METU Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Karának dékánja, a marketing mesterszak vezetője válaszolt.
Újraválasztotta elnökét az IAB Hungary

Újraválasztotta elnökét az IAB Hungary

Sopov István körül az elnökség megújult.
1/28