A koronavírus a reklám szerepét is megváltoztatta az emberek életében

A koronavírus a reklám szerepét is megváltoztatta az emberek életében

Az Atmedia, a multimédiás kereskedőház az Ipsos segítségével kvalitatív kutatást végzett a reklámfogyasztásról 2020. április 14-17 között.
Elhunyt Takács Ildikó

Elhunyt Takács Ildikó

A Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata Takács Ildikót saját halottjának tekinti, temetéséről később intézkednek – közölte a család hétfőn az MTI-vel. Szakmai munkássága az elmúlt több mint 40 évben szorosan összeforrt Demján Sándor volt nagyvállalkozó vállalati, személyes arculatának kialakításával.
Majd a magyar fiatalok feje tetejére állítják a 260 milliárd forintos piacot

Majd a magyar fiatalok feje tetejére állítják a 260 milliárd forintos piacot

Pörög a reklámozás ezerrel, de a jövő fogyasztóit egyelőre csak vizsgálgatja a szakma. Beszámoló az Evolution Konferenciáról Lóska Márton tollából.
A koronavírus a reklám szerepét is megváltoztatta az emberek életében

A koronavírus a reklám szerepét is megváltoztatta az emberek életében

Az Atmedia, a multimédiás kereskedőház az Ipsos segítségével kvalitatív kutatást végzett a reklámfogyasztásról 2020. április 14-17 között.
Egyre inkább tudomány, mint művészet a reklám

Egyre inkább tudomány, mint művészet a reklám

A digitalizáció hatására a médiaügynökségek egyre inkább adatbányász központokká válnak. Interjú Barnóth Zoltánnal.
1/34