Megújult weboldallal indítja a szezont a REGIO JÁTÉK

Megújult weboldallal indítja a szezont a REGIO JÁTÉK

Teljesen megújult a REGIO JÁTÉK webáruháza, ezáltal egy modern, felhasználóbarát felület várja a látogatókat. Az új design és az innovatív funkciók – mint az Apple Pay és Google Pay gyors fizetési megoldásai, vagy a személyre szabott ajándékajánló és árfigyelő – gondoskodnak róla, hogy a vásárlás még egyszerűbb és élvezetesebb legyen, különösen mobilon.
Indul a játékpiac legforgalmasabb időszaka

Indul a játékpiac legforgalmasabb időszaka

Novemberben kezdődik a játékpiac legerősebb időszaka, a karácsonyt megelőző másfél hónapban realizálódik az éves forgalom 40 százaléka a REGIO JÁTÉK előrejelzése szerint. 3,5, ill. 10 százalék növekedés mellett 15.500 forintos online és 12.000 forintos hagyományos bolti kosárértékekre számít a játékkereskedő, akinél a legnépszerűbb kategóriák idén a társasok, a kreatív-, a fejlesztő- és az építőjátékok.
21,4 milliárd forintos forgalommal zárta a tavalyi évet a REGIO JÁTÉK

21,4 milliárd forintos forgalommal zárta a tavalyi évet a REGIO JÁTÉK

A REGIO JÁTÉK 21,421 milliárd forint forgalmat bonyolított le tavaly a 110 milliárd forintra tehető teljes játékpiacon, melyet közel 7,5 millió termék értékesítésével ért el. A vásárlói szokások változása ellenére 6 százalékos növekedéssel zárta az évet a vállalat, melyhez nagyban hozzájárult az, hogy karácsonykor nem spóroltak a magyarok a játékvásárláson. Továbbra is a társasjátékok a legkelendőbbek, de tavaly a Barbie babák eladása is fellendült – nem csak a filmnek köszönhetően.
Az éves forgalom egyötöde realizálódik nyáron a játékpiacon

Az éves forgalom egyötöde realizálódik nyáron a játékpiacon

Több mint 3,5 milliárd forintot költöttünk tavaly otthoni medencékre