Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.
A Red Lemon Media az Év Ügynöksége

A Red Lemon Media az Év Ügynöksége

A reklámügynökség uralta mezőnyben először vihette el az Effie Awards „Év Ügynöksége″ díját PR-ügynökség, a Red Lemon Media a „LEGO Oroszlán″ projektért vehette át az elismerést. Az ügynökség csapata a megbízó LEGO Hungaryval, valamint a kampányban közreműködő Well PR és MOMART 2020 Marketinggel közösen vehetett át három arany, illetve az idei egyetlen platina elismerést is. Az „Év Leghatékonyabb Megbízója″ a LEGO Hungary lett.
Kommunikációs fronton nagyot erősített a hazai UNICEF

Kommunikációs fronton nagyot erősített a hazai UNICEF

Rubin Kata, a Red Lemon Media alapítója korábbi munkatársával, Kordos Szabolccsal együtt csatlakozott a szervezethez.
„Az influenszer nem egy eszköz, hanem kommunikációs partner” – interjú Hajagos Ritával

„Az influenszer nem egy eszköz, hanem kommunikációs partner” – interjú Hajagos Ritával

Töretlen az érdeklődés az influenszerek iránt a kommunikációban, egyre több márka tervez velük olyan szektorokból is, ahol korábban nem volt jellemző, hogy a közösségi médiában hírnevet szerzett tartalomgyártókkal működjenek együtt. A képlet egyszerű, mindenki gyors és látványos eredményt, nagyobb láthatóságot, növekedést vár el az influenszerek bevonásától. Az elmúlt másfél-két évben azonban megváltoztak azok a kritériumok, amelyek az influenszer marketing sikerét jelentik. Arról, hogy pontosan mik a legújabb trendek ezen a területen, Hajagos Ritát, a Red Lemon Media ügyvezető partnerét kérdeztük.
„Határozott lépésekkel haladunk az e-PR irányába”

„Határozott lépésekkel haladunk az e-PR irányába”

Hajagos Rita, a Red Lemon Media ügyvezető partnere szerint már rég nem az a kérdés, hogy a PR-nek meg kell-e újulnia.
1/2