Kinek a hasznára és kinek a kárára fejlődhet az e-sport?

Kinek a hasznára és kinek a kárára fejlődhet az e-sport?

Keressük együtt, hogy mi szól az e-sport mellett és mi szól ellene! Hol lehetséges és hol kizárt az együttműködése a hagyományos sportvilággal, a szponzorvilággal és a kereskedelemmel? A következő, július 29-én (csütörtökön) 15.00 órakor kezdődő Reboot Hungary témája az e-sport jelene, jövője, piac- és üzletfejlődési potenciáljának vizsgálata.
Jel vagy zaj? Hogyan lesz élmény a reklám? Reboot Hungary összefoglaló írás és az adás videója.

Jel vagy zaj? Hogyan lesz élmény a reklám? Reboot Hungary összefoglaló írás és az adás videója.

A vállalati kommunikáció egyre inkább a vállalat működésének integrált része. A reklámoknak egyre fontosabb része a termékfejlesztés, a fogyasztói elvárások beépítése már a termékekbe, és erre építhet a sikeres, érték alapú kommunikáció.
Reklámok, reklámok, szépen ragyogjatok, a szegény fogyasztónak, utat mutassatok...

Reklámok, reklámok, szépen ragyogjatok, a szegény fogyasztónak, utat mutassatok...

Reklámok hangnemei, kampányok retorikája. 
Kinek nyújt nagyobb élményt valójában a reklám? 
 Vitaindító, gondolatébresztő írás a július 08-i Reboot Hungary interaktív adásához. Kételkedj és kérdezz! Vitatkozz és érvelj! Nem simulni jöttem, értetek, magunkért írtam.
Jövőre másképpen mérünk?! Tévé, rádió, online mérés egy kézből. Reboot Hungary összefoglaló és videó!

Jövőre másképpen mérünk?! Tévé, rádió, online mérés egy kézből. Reboot Hungary összefoglaló és videó!

A médiatervezés és a reklámok hatékonyságának mérését is egyszerűbbé és hatékonyabbá teheti a Scores Group és a Gemius új, egymintából származó crossmedia médiafogyasztási kutatása. Az idei tesztidőszak után 2022-ben már élesben működik majd a rendszer.
Meghökkentés, konfliktus, sokkolás: a visszaidézés  eszközei a reklámokban. Miért jutottunk idáig?

Meghökkentés, konfliktus, sokkolás: a visszaidézés eszközei a reklámokban. Miért jutottunk idáig?

A reklámzaj fokozódik. Kordában lehet tartani a hangnemét? A reklámra szüksége van a fogyasztónak, a kereskedőnek, a médiának. Reboot Hungary ismertő.
1/8