Internet Hungary: összefoglaló, adatok és a jövő évi dátumok

Internet Hungary: összefoglaló, adatok és a jövő évi dátumok

Visszaemlékezve az elmúlt másfél-két évre: hosszabb és lényegesen tartalmasabb volt az út, mint azt az elején sejtettük.
Transzparens adatokkal lehet a hazai média a globálisok kihívója. Podcast ajánló

Transzparens adatokkal lehet a hazai média a globálisok kihívója. Podcast ajánló

Figyelem! Podcast ajánló! Mai műsorunkban Vándor Attilával, a Media Future Zrt. vezérigazgatójával beszélgetek az onlinemarketing-világ aktuális kérdéseiről, mint például a megfelelő és a hirdető számára hatékony mérések problématikájáról, a cookie eltörlése okán felmerülő megoldandó feladatokról és a lehetséges megoldásokról. Bemutatunk egy új analitikai platformot, a metrics-et, beszélgetünk a célcsoport-meghatározás új lehetőségeiről, valamint megpróbáljuk a globálisok mellett/alatt pozicionálni helyünket és meghatározni lehetőségeinket. Jó kis beszélgetés, tanultam belőle, azt remélem Ön is fog ha végig hallgatja.
Léleksimogató podcast: Tudatos kríziskezelés és menedzsment.

Léleksimogató podcast: Tudatos kríziskezelés és menedzsment.

A Léleksimogató podcast vendége Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat szóvivője, akitől megtudhatjuk, hogyan készülhetünk fel a váratlan krízisekre, hogy ilyenkor miért van még fontosabb szerepe a napjainkban egyre többet emlegetett „énidőnek” és az optimista gondolkodásmódnak.
Beszélgetés a programmatic rejtelmeiről, 
a purpose  álmokról és a CSR vélt igazságáról. Podcast beszélgetés Bognár Verával.

Beszélgetés a programmatic rejtelmeiről, 
a purpose álmokról és a CSR vélt igazságáról. Podcast beszélgetés Bognár Verával.

Három fogalom, három misztikum. Gyakorlati példákkal bemutatjuk valós értelmüket és helyüket a világban.  
A programmatic elmúlt 10 éve. Ki akar vele tovább menni?

A programmatic elmúlt 10 éve. Ki akar vele tovább menni?

2012 októberében mutattuk be először az Internet Hungary konferencián a programmatic hirdetési rendszereket. Kiadók, ügynökségek és hirdetők állták körbe az új hirdetési megoldást. A programmatic elmúlt 10 évét beszéltük ki, és próbáltuk meghatározni, jelenlegi helyét és jövőjét – a lehetőségekhez mérten - meghatározni.
1/10