Black Friday 2024: Egy esetleges csalódás sem veszi el a vásárlási kedvet

Black Friday 2024: Egy esetleges csalódás sem veszi el a vásárlási kedvet

A Black Friday népszerűsége Magyarországon továbbra is töretlen: a 18-79 éves felnőtt lakosság 94 százaléka hallott már róla, és idén a felnőtt lakosság közel fele tervezi is kihasználni az akciókat. Még egy esetleges múltbeli csalódás sem jelent elzárkózást a vásárlás elől – derült ki a Reacty Digital felméréséből. A vásárolni kívánt főbb termékkategóriák nem változtak tavalyhoz képest és idén is a férfiak terveznek többet költeni ebben az akcióban.
A League of Legends-től az energiaitalokig: a gamerek véleményformáló ereje

A League of Legends-től az energiaitalokig: a gamerek véleményformáló ereje

A gamerek száma évről évre emelkedik Magyarországon, ami marketing szempontból jelentős lehetőségeket kínál a nem gaming szektorok számára is a fiatalok megszólításában. A YouTube, a TikTok, az Instagram és a Twitch népszerűsége növekszik, miközben a streamerek véleményvezér szerepe egyre nagyobb hatással van a digitális világban – derült ki a Reacty Digital legújabb, a gamerek médiafogyasztási szokásait vizsgáló kutatásából.
Legyen olcsó és gyors! - Lakossági elvárások a csomagküldőkkel szemben

Legyen olcsó és gyors! - Lakossági elvárások a csomagküldőkkel szemben

Az ár a legmeghatározóbb tényező akkor, amikor online vásárlás során több csomagküldő szolgáltató közül is lehet választani - derült ki a Reacty Digital 18-79 éves korosztályt érintő áprilisi kutatásából. Azt, hogy egy online vásárló mennyit hajlandó fizetni a szállítási szolgáltatásért, erősen befolyásolja, hogy házhoz, vagy csomagautomatába rendeli a terméket.
Rengeteget videójátékoznak a magyarok

Rengeteget videójátékoznak a magyarok

Az e-sport hazai ismertsége és népszerűsége folyamatosan növekszik, a felnőtt magyar lakosság háromnegyede hallotta már a kifejezést, és 1 millió fő játszik is heti szinten e-sport játékkal – derült ki a Reacty Digital és a HUNESZ 2024-es videójáték és e-sport kutatásából. A bázis növekvő méretének köszönhetően a kapcsolódó költések összege is növekedett, éves szinten elérte a 80 milliárd forintot. Egyre több e-sport játék jelenik meg okostelefonra is, ami 2024-ben már érzékelhető hatással van a videójátékozási szokásokra.
Már a zsebünkben is elférnek a webáruházak, és ezt ki is használjuk

Már a zsebünkben is elférnek a webáruházak, és ezt ki is használjuk

Az okostelefonok szerepe évről évre egyre kiemelkedőbb az online vásárlások során – többek között ez derült ki a Reacty Digital átfogó éves e-kereskedelmi felméréséből, mely a 18-79 éves magyar lakosság körében vizsgálja az online vásárlással kapcsolatos attitűdöket, szokásokat. A fordítóprogramok és a globális logisztika segítségével egyre inkább tűnnek el a korlátok, így bár a többség magyar nyelvű webáruházakat preferál, a távol-keleti piacterek jelentősége is növekszik, elsősorban az olcsó termékeknek köszönhetően.
1/5