Az infláció lehet a legmeghatározóbb befolyással a hazai e-kereskedelemre

Az infláció lehet a legmeghatározóbb befolyással a hazai e-kereskedelemre

Mérsékelt online forgalomnövekedést várnak az e-kereskedelmi szakértők 2022-re.
Home office: kevés lehetőség, nagy igény

Home office: kevés lehetőség, nagy igény

Főként az állami rendelkezések miatti lezárás segíti a távmunka szélesebb körű terjedését Magyarországon.
Az elrontott ügyfélmegértés

Az elrontott ügyfélmegértés

A koronavírus elterjedése után sok szektorban jelentősen átalakulnak a vásárlói szokások, egyvalami azonban változatlan marad. Na, vajon mi az?
Black Friday – Az egy hónapig tartó péntek

Black Friday – Az egy hónapig tartó péntek

Körmendi Éva, a Reacty Digital junior kutatójának és Pintér Róbert, a cég ügyvezetőjének cikke a vásárlási őrület árnyoldaláról is.
Nagyot ment tavaly a hazai e-kereskedelem

Nagyot ment tavaly a hazai e-kereskedelem

A hazai online kiskereskedelmi forgalom 2019-ben elérte a 781 milliárd forintot, ez 17 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest.