Ezeket vásárolja legtöbbet a magyar

Ezeket vásárolja legtöbbet a magyar

A hazai vásárlási szokások és termékpreferenciák kapcsán tartott előadást Kapcsos Bálint, a Reacty Digital piackutató vállalat adatelemzője az idei Internet Hungary konferencián. Az október 3-4. között tartott eseményen kiderült: saját magán spórol legtöbbet a magyar.
Túlzásba visszük-e a netezést?

Túlzásba visszük-e a netezést?

A 18-65 éves internetező magyarok átlagosan 4 órát interneteznek egy hétköznapon a szabadidejükben. A Reacty Digital legújabb felmérése szerint ezt kevesen tartják problémának, pedig a túlzásba vitt netezés negatív hatásait a lakosság negyede szokta érzékelni a saját életében.
Tényleg csak a kanapét nyomja, aki videojátékozik?

Tényleg csak a kanapét nyomja, aki videojátékozik?

A videojátékozás megítélése egyre pozitívabb, mégis van néhány domináns negatív sztereotípia, melyeknek az előfordulása mellett a valóságtartalmát is vizsgálta a Reacty Digital 2023-as Videojáték kutatása. A „kívülállók” izolált, magányos időtöltésként képzelik el leginkább a videojátékozást, míg a játékosok sokszor pont a közösségi élményt keresik benne. Míg sokan úgy gondolják, hogy a videojátékosok keveset mozognak és alig sportolnak, addig a kutatás alapján nem különböznek ebben a kérdésben másoktól. Az alábbi cikk egy 3 részes sorozat utolsó része, az elsőben a videojátékozási szokásokat vizsgáltuk, a másodikban pedig a téma gazdasági vonatkozásait.
Függők-e a gamerek?

Függők-e a gamerek?

A videojátékozással kapcsolatban a legelterjedtebb sztereotípia az, hogy függőséget okoz, tízből hat felnőtt magyar véli így. A közvéleményben a függőséget leginkább a tevékenységre szánt idővel, annak gyakoriságával jellemzik, míg a pszichológiában a motivációival és az életre gyakorolt hatásával írják körül. A Reacty Digital legújabb kutatása mindhárom szempontot vizsgálta a gamerek körében.
Kutatás: a magyarok negyede ébredés után azonnal a telefonja után nyúl

Kutatás: a magyarok negyede ébredés után azonnal a telefonja után nyúl

A felnőtt magyarok 75%-a az ébredéstől számítva egy órán belül fellép az internetre, azonban ugyanennyien vágynak vissza a világháló nélküli időkbe – legalábbis, ami a kapcsolataik minőségét illeti. A 25. születésnapját ünneplő JOY Magazin és a Reacty Digital reprezentatív felmérést készített, amelyből kiderül, hogyan viszonyulunk a nagyjából negyed évszázada elkezdődött digitális forradalomhoz. Jobb vagy rosszabb lett az életünk az online világ térnyerése óta? Miről posztolunk, hogyan ismerkedünk most és mennyire sírjuk vissza a régi időket?
1/3