Licitálj a hirdetési felületért, és emeld meg bevételeidet! Interjú Szávuly Krisztiánnal

Licitálj a hirdetési felületért, és emeld meg bevételeidet! Interjú Szávuly Krisztiánnal

A valós idejű licit (real time bidding, RTB) az egyik olyan eszköz a sok közül, mely valóban elhozta az online felületek ígéretét
A valós idejű licit (az RTB) mindent visz! – Interjú Jakab Attilával az Infectious Media ügyfélkapcsolati igazgatójával

A valós idejű licit (az RTB) mindent visz! – Interjú Jakab Attilával az Infectious Media ügyfélkapcsolati igazgatójával

Az Egyesült Királyságban és Franciaországban is dominálnak a valós idejű licit alapú (real time bidding, RTB) hirdetések. Nagy kérdés, hogy nálunk mikor fog robbanni ez a hirdetési forma, amellyel akár több milliárd megjelenés közül válogatva jóval célzottabb felületet lehet elérni.
Mit keres a WiFi a gyermekmegőrzőben? – Interjú Kerti Attilával, a Maximize Médiaügynökség ügyvezető igazgatójával

Mit keres a WiFi a gyermekmegőrzőben? – Interjú Kerti Attilával, a Maximize Médiaügynökség ügyvezető igazgatójával

A növekvő médiazajról és a reklámadóról is elmondta a véleményét Kerti Attila a Digitalhungary.hu-nak. A Maximize ügyvezető igazgatója őszintén beszél médiaügynökségek jövőjéről, a 444.hu indulásáról és a digitális átállás irrelevanciájáról.
Licitálj a hirdetési felületért, és emeld meg bevételeidet! Interjú Szávuly Krisztiánnal

Licitálj a hirdetési felületért, és emeld meg bevételeidet! Interjú Szávuly Krisztiánnal

A valós idejű licit (real time bidding, RTB) az egyik olyan eszköz a sok közül, mely valóban elhozta az online felületek ígéretét
Mit keres a WiFi a gyermekmegőrzőben? – Interjú Kerti Attilával, a Maximize Médiaügynökség ügyvezető igazgatójával

Mit keres a WiFi a gyermekmegőrzőben? – Interjú Kerti Attilával, a Maximize Médiaügynökség ügyvezető igazgatójával

A növekvő médiazajról és a reklámadóról is elmondta a véleményét Kerti Attila a Digitalhungary.hu-nak. A Maximize ügyvezető igazgatója őszintén beszél médiaügynökségek jövőjéről, a 444.hu indulásáról és a digitális átállás irrelevanciájáról.
3/3