2016. január 31. 19:32Bánki AttilaSzánj az olvasásra 5 percet!
Röviden tekintsük át, hogy milyen stratégiai és globális trendek mutatkoznak 2016-ban, amelyek meghatározhatják a digitális technológiai fejlődés irányait. 9 trend, amelyre érdemes lesz odafigyelnünk ebben az évben, hiszen akár kézzel fogható közelségbe kerülhetnek a közeljövőben.
Evolution
2015. szeptember 13. 14:49Halaska GáborSzánj az olvasásra 8 percet!
A pár napja élesben is elindult hazai programmatic piactér, a HOPPex ügyvezető igazgatója egy kutatásra hiatkozva elmondta: a teljes online display hirdetési költésből (ami 50 milliárd forint körül volt 2014-ben) nagyjából 4,4 milliárd volt programozott módon értékesített. Tehát jóval 10 százalék alatti penetráció, ám ennek többségét a Google és a Facebook ilyen felületei bonyolították. De csak idén őszig! – teszi hozzá derűlátóan Vándor Attila.
Interjúk
2015. július 06. 12:45Bucsky PéterSzánj az olvasásra 7 percet!
Még mindig nem tért teljesen magához a hazai reklámpiac, egyelőre a rövid távú szemlélet és kampányok a jellemzőek, a márkaépítésre kisebb hangsúlyt helyeznek a hirdetők. Egyre globálisabbá válik a kommunikációs szolgáltatások piaca, amin belül a hazai ügynökségeknek is meg kell találni erősségeiket, és be kell kapcsolódniuk a nemzetközi munkafolyamatokba. Mező Lászlóval, a MediaCom ügyvezetőjével beszélgettünk.
Interjúk