Digitális trendek 2016-ban, melyeket ismerni kell

Digitális trendek 2016-ban, melyeket ismerni kell

Röviden tekintsük át, hogy milyen stratégiai és globális trendek mutatkoznak 2016-ban, amelyek meghatározhatják a digitális technológiai fejlődés irányait. 9 trend, amelyre érdemes lesz odafigyelnünk ebben az évben, hiszen akár kézzel fogható közelségbe kerülhetnek a közeljövőben.
Itt a magyar programmatic piactér! - interjú Vándor Attillával

Itt a magyar programmatic piactér!

A pár napja élesben is elindult hazai programmatic piactér, a HOPPex ügyvezető igazgatója egy kutatásra hiatkozva elmondta: a teljes online display hirdetési költésből (ami 50 milliárd forint körül volt 2014-ben) nagyjából 4,4 milliárd volt programozott módon értékesített. Tehát jóval 10 százalék alatti penetráció, ám ennek többségét a Google és a Facebook ilyen felületei bonyolították. De csak idén őszig! – teszi hozzá derűlátóan Vándor Attila.
Önmagában a Google hirdetés kevés

Önmagában a Google hirdetés kevés

Még mindig nem tért teljesen magához a hazai reklámpiac, egyelőre a rövid távú szemlélet és kampányok a jellemzőek, a márkaépítésre kisebb hangsúlyt helyeznek a hirdetők. Egyre globálisabbá válik a kommunikációs szolgáltatások piaca, amin belül a hazai ügynökségeknek is meg kell találni erősségeiket, és be kell kapcsolódniuk a nemzetközi munkafolyamatokba. Mező Lászlóval, a MediaCom ügyvezetőjével beszélgettünk.
Cross-device tracking – Örüljünk vagy aggódjunk?

Cross-device tracking – Örüljünk vagy aggódjunk?

A hirdetők, de a tartalomszolgáltatók számára is makacs kihívás annak megállapítása, hogy ki kivel azonos az öt-hat online eszközt (okostelefonokat, számítógépeket, tableteket, hordható eszközöket, stb.) használó internetezők közül.
Itt a magyar programmatic piactér! - interjú Vándor Attillával

Itt a magyar programmatic piactér!

A pár napja élesben is elindult hazai programmatic piactér, a HOPPex ügyvezető igazgatója egy kutatásra hiatkozva elmondta: a teljes online display hirdetési költésből (ami 50 milliárd forint körül volt 2014-ben) nagyjából 4,4 milliárd volt programozott módon értékesített. Tehát jóval 10 százalék alatti penetráció, ám ennek többségét a Google és a Facebook ilyen felületei bonyolították. De csak idén őszig! – teszi hozzá derűlátóan Vándor Attila.
1/3